Emil123 skrev:Någon som vet om dessa mer premium NC-lurar brukar finnas med erbjudande under black friday?Klicka för att utvidga...
lucasd skrev:Det brukar ofta finnas rabatter på hörlurar från både Sony och Bose. Mindre troligt att det finns någon bra rabatt på AirPods Pro dock.Klicka för att utvidga...
Syversen skrev:De ingick med 11% rabatt på Komplett under deras singles day-rea så man skall aldrig säga aldrig.Klicka för att utvidga...
Här har du lite tester på youtube airpod pro call quality test - YouTubeCapa skrev:Hur är AirPods Pro att prata i jämfört med vanliga AirPods? Även om samtalskvaliten suger på QC-35 och XM3 så är det ändå svårt att prata med noise cancelling upplever jag.Klicka för att utvidga...
Emil123 skrev:Någon som vet om dessa mer premium NC-lurar brukar finnas med erbjudande under black friday?Klicka för att utvidga...
jonten skrev:Elgiganten säljer Bose QC35 för 1990:-https://www.elgiganten.se/product/l...uietcomfort-35-qc35-around-ear-horlurar-svartKlicka för att utvidga...
Höll på att göra samma tabbe och är också nyfiken på skillnaderna?mygal skrev:Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.Är det stor skillnad? Skulle du behålla eller lämna tillbaka?Klicka för att utvidga...
Enda skillnaden är väl den extra knappen för Google Assistant, samt att man ska kunna styra NC-styrkan med en knapp på lurarna vilket går i mobilappen på de gamla. Inget jag skulle betala extra för.mygal skrev:Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.Är det stor skillnad? Skulle du behålla eller lämna tillbaka?Klicka för att utvidga...
mygal skrev:Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.Är det stor skillnad? Skulle du behålla eller lämna tillbaka?Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Enda skillnaden är väl den extra knappen för Google Assistant, samt att man ska kunna styra NC-styrkan med en knapp på lurarna vilket går i mobilappen på de gamla. Inget jag skulle betala extra för.Klicka för att utvidga...
Patrik skrev:Webhallen säljer Bose 700 Limited ed./Soapstone (och Silver) för 3490kr. Snygg julklapp t.ex.!Klicka för att utvidga...
Touchen är riktigt bra och mer precis än på Sony's lurar som jag hade tidigare (tycker jag).pedantic skrev:Beställde Bose 700 på Elgiganten för 3390, får se om touchen känns lika bra som knapparna på QC35II. Tur att Elgiganten tillåter att man testar under öppet köp!Klicka för att utvidga...
Jag själv gillade knapparna på QC35 mer.pedantic skrev:Beställde Bose 700 på Elgiganten för 3390, får se om touchen känns lika bra som knapparna på QC35II. Tur att Elgiganten tillåter att man testar under öppet köp!Klicka för att utvidga...