Senaste nytt

SAS Travel Wallet

Idag ramlade det plötsligt in poäng backtrackat till de veckor som fortsatt inte hade betalats sedan juli.

Nästan 5000 eb poäng. :)

Samma här! TW kanske kände flåset i nacken eftersom fler än jag idag börjat GBIT. Flytta transaktioner i samband med SASMC kampanjen som började idag. Jag har känt, trots att jag är Premiumkund och inte tjänar något på att flytta, att det handlar om att säkra att man verkligen får poängen...

• Gilla
Reactions: M.K
Laddningen av SEK avskaffades för tag sedan. Har i princip inte använt SAS TW sedan dess, men testade idag i appen och de verkar ha återinfört laddning från underliggande kort med SEK.

Senaste informationen...
Kan ju inte påstå att man blir direkt imponerad, dessa kort skulel ju skickas ut "nästa vecka" senast när jag pratade med dom.
Har de så fruktansvärt dålig koll på sin verksamhet eller vad är det frågan om?

"Tack för ditt tålamod.

Med Champion League-korten är dessa kort inte i produktion ännu. Eftersom du har begärt för det här kortet, ska du få ett e-postmeddelande nästa månad med varför det var förseningar och när du kan förvänta dig kortet.

Ursäkta besväret"

Ovanligt knackig svenska för att komma från en kundtjänst.

Nytt erbjudande vid växling:

F92F1269-513F-401B-BA50-7AE625D55969.jpeg

Med maxladdning blir det 11,76p extra per 100sek. Om SEK forsätter den fallande trenden blir det fort ännu mer. Det lutar nog åt att jag kör in 35k som ger 11,43p extra. Nästan samma som i 80k alternativet.

Last edited:
Det verkar inte vara likadant för alla. Jag har fått för både 4:e och 11:e dec. Men tidigare har det ibland dröjt upp till en månad innan det ”kommer ikapp”.

Jag har fått varje tisdag flera månader i rad efter strulet tidigare. Top-up pågår nu så att jag hinner växla 35k i appen innan den sista december.

Dock inget CL kort än!

Toppen