Senaste nytt

Nyhet! Koppla ditt betalkort till Eurobonus.

Samosaguas

Medlem
Roligt att man kan se sin historik av insamlade poäng och vilka poäng som är på väg.
3a5de6ac4116a9eb6f6f281b578f2da5.jpg
 
Höstens bästa EB nyhet är nu här som nämndes på EBD eventet tidigare i höst!

Det är nu äntligen möjligt att koppla betalkortet till EB och tjäna extrapoäng hos partners. Även som dedikerad bonusjägare har jag missat att swipa mitt medlemskort otaliga gånger. Nu kommer vi garanterat få trevliga överraskningar hos partners vi inte visste om samt slipper ett kort i walleten.

SAS EuroBonus Member Portal
Kul för er i storstäder. För oss andra får vi nöja oss med synsam, rituals, accent och dyr färg på överprisad färg på Flügger.
 

M.K

Medlem
@Mattias Holmén Du får passa på under resor, men håller med om att vissa kategorier kunde tillkomma.

T ex en rikstäckande apoteks (finns ju redan online), kiosk, snabbmats, eller livsmedelskedja, vilken som helst, hade varit trevligt och hade då gett er utanför Stockholm lite fler möjligheter.

Flügger är annars ett bra rikstäckande tillskott. Dyrt, men bra kvalitet tycker jag, och ger många poäng.
 
Jo men just färg är väll en av de varor som man konstant får rabatt på. Tror man automatiskt har 30% via Villaägarna. Dock inte i kombination med EB. Men att köpa färg åt andra är ju lönsamt (till ordinarie
pris) ;)

varför går de inte ihop med villaägarna? jag handlar med företagsrabatt och drar bara eurobonuskortet först, sen får dom slå in priset i terminalen igen för att jag ska kunna betala. Kanske de har olika betalterminaler eller att villaägarnas rabatt är annorlunda mot företagsrabatt?
 
varför går de inte ihop med villaägarna? jag handlar med företagsrabatt och drar bara eurobonuskortet först, sen får dom slå in priset i terminalen igen för att jag ska kunna betala. Kanske de har olika betalterminaler eller att villaägarnas rabatt är annorlunda mot företagsrabatt?

Jag var av uppfattningen att EB dealen inte går att nyttja med andra rabatter enligt villkor. ”Din” butik kanske skiter i det och vill ge dubbel rabatt, eller så är ”min” nitisk.

Edit: Flügger verkar vara borta som partners nu?
 
Toppen