Senaste nytt

SAS Bonusresa med upp till 50% rabatt, boka senast 8 dec 2019, res 7 jan - 31 mars 2020

Får du rabatt för Europa? Eller någon annan som lyckats boka med rabatt inom Europa? Jag får bara rabatt till USA/Asien samt inom Norden.
Jag har fått rabatt till Europa. Hade en befintlig bokning för 60k (en vuxen och två barn med fly premium). Bokade om för 42k.
Hade också en bokning till Åre för två vuxna och två barn för 30k (fly premium, men fanns bara eco på hemresan). Nu bokat nytt för 15k totalt samt nu fanns det plus även på hemresan.

Ett grymt bra pris tycker jag!
 

igelkotten

Medlem
Jag har fått rabatt till Europa. Hade en befintlig bokning för 60k (en vuxen och två barn med fly premium). Bokade om för 42k.
Hade också en bokning till Åre för två vuxna och två barn för 30k (fly premium, men fanns bara eco på hemresan). Nu bokat nytt för 15k totalt samt nu fanns det plus även på hemresan.

Ett grymt bra pris tycker jag!

Andrade du resan, eller avbokade och ombokade?
 

Gus

Medlem
Jag fick bara till inrikes, testade med ARN-MUC men fick ingen rabatt där.
Jag har fått rabatt till Europa. Hade en befintlig bokning för 60k (en vuxen och två barn med fly premium). Bokade om för 42k.
Hade också en bokning till Åre för två vuxna och två barn för 30k (fly premium, men fanns bara eco på hemresan). Nu bokat nytt för 15k totalt samt nu fanns det plus även på hemresan.

Ett grymt bra pris tycker jag!
Lite märkligt att @Golfkillen fick rabatt men inte jag och @Gotland_t/r ? På vilket resmål inom Europa fick du rabatt @Golfkillen ?
 
Toppen