Värdelöst!Jag mailade SAS om open jaw funktionen för poängresor. Den jag mailade med bekräftade att den är borttagen. Det innebär att man måste boka enkel eller t/r. Jag har själv använt hem från annan ort ganska ofta. Så det är en ganska stor försämring. Tex CPH-ORD SFO-CPH kunde bokas i biz för 50000 poäng med en Amex-voucher. Nu kostar samma resa 60000 poäng och två Amex-vouchers.
Jag mailade SAS om open jaw funktionen för poängresor. Den jag mailade med bekräftade att den är borttagen. Det innebär att man måste boka enkel eller t/r. Jag har själv använt hem från annan ort ganska ofta. Så det är en ganska stor försämring. Tex CPH-ORD SFO-CPH kunde bokas i biz för 50000 poäng med en Amex-voucher. Nu kostar samma resa 60000 poäng och två Amex-vouchers.
Jag mailade SAS om open jaw funktionen för poängresor. Den jag mailade med bekräftade att den är borttagen. Det innebär att man måste boka enkel eller t/r. Jag har själv använt hem från annan ort ganska ofta. Så det är en ganska stor försämring. Tex CPH-ORD SFO-CPH kunde bokas i biz för 50000 poäng med en Amex-voucher. Nu kostar samma resa 60000 poäng och två Amex-vouchers.
Kan man använda FlyPremium om man ringer in? Det kunde man väl iaf inte i början...Du får ringa in och boka istället
Ja.Kan man använda FlyPremium om man ringer in?
Bra inlägg (men dålig nyhet)! Satt precis häromdagen och försökte boka en enkel OJ och fick bara ett generiskt felmeddelande.Jag mailade SAS om open jaw funktionen för poängresor. Den jag mailade med bekräftade att den är borttagen. Det innebär att man måste boka enkel eller t/r. Jag har själv använt hem från annan ort ganska ofta. Så det är en ganska stor försämring. Tex CPH-ORD SFO-CPH kunde bokas i biz för 50000 poäng med en Amex-voucher. Nu kostar samma resa 60000 poäng och två Amex-vouchers.