flytoheaven
New member
Tack för tipset! Det blev ett par bokningar för mig. Dock bara 2 dagars.
Tolle skrev:Funderar på detta med PC uppgradering. Jag ser att flera i forumet fått uppgraderingar redan med mystery vehicle. Hur ser det ut med economy, jag hittar ingenstans att detta skulle hindra ifrån en uppgradering?Med denna kampanjen så hittar jag en klass B economy 622kr på 3 dagar. Är i behov av en kombi för en 100 mils weekendresa och som PC hoppas jag på uppgradering. Alternativet är att vi chansar och i värsta fall tar vår egna äldre bil i stället och ställer hyrbilen hemma över helgen a'la avis style för 12 öre/p.Klicka för att utvidga...
Varierar en del med var du har hyrt. I Sverige brukar det ta 10-14 dagar.Flytoheaven skrev:Hur lång tid brukar det ta för att poängen ska trilla in? Ingen erfarenhet av Hertz tidigare då jag varit trogen Avis-kund men nu har jag bokat 15st 2 dagars hyror i hopp om att det ska trilla in lite poäng framöver.Klicka för att utvidga...
pswe skrev:Varierar en del med var du har hyrt. I Sverige brukar det ta 10-14 dagar.Klicka för att utvidga...
Ja, ring kundtjänst. Jag ringde igår och fick in poängen idag.Tolle skrev:Har ni koll på vem man kan kontakta ifall man saknar poängen? Bilen lämnades tillbaka 17 dagar sedan och inget spår av poängen än...Klicka för att utvidga...
M.K skrev:@Robert flysasTack för tips! Nu tickade 5k in tio dagar efter bilhyran. Jag håller mig till Avis även fortsättningsvis utan andras bra kampanjer då Hertz i Sverige var omständiga och tog en kreditupplysning! Ingen uppgradering heller med Plat och EBD och kall bil som behövde en hel del jobb innan färd i kylan.Ändå lätt värt det denna gång för 5k och fin bil trots allt.Klicka för att utvidga...
Finns en tråd om detta.M.K skrev:@FlytoheavenHyrbilsföretagens Ryan Air?Jag gav dem ett rättvist ärligt lågt betyg då jag fick ett feed-back formulär på mailen. Hyran kändes billig så kanske de kör ett LCC liknande upplägg med låga priser och missnöjda kunder som ändå återkommer?Klicka för att utvidga...
B380-9 XWB skrev:Funkade det när du väljer ”jag reser privat”?Jag får inte en enda bokning i USA att funka, trots alla möjliga datum och uthyrningskontor.Klicka för att utvidga...
M.K skrev:@Robert flysasTack för tips! Nu tickade 5k in tio dagar efter bilhyran. Jag håller mig till Avis även fortsättningsvis utan andras bra kampanjer då Hertz i Sverige var omständiga och tog en kreditupplysning! Ingen uppgradering heller med Plat och EBD och kall bil som behövde en hel del jobb innan färd i kylan.Ändå lätt värt det denna gång för 5k och fin bil trots allt.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Testa den här e-postadressen här om ni inte redan gjort detFrequent_Travelers@hertz.comKlicka för att utvidga...