Kanske någon avgång, eller så är det så att underleverantören är kort om plan, och SAS mainline fått gå in och köra.Finns tydligen underlag att flyga 737-800
Visa bifogad bild 100176
Var även min tanke.Kanske någon avgång, eller så är det så att underleverantören är kort om plan, och SAS mainline fått gå in och köra.
Eller så är det "man tager vad man haver..." Går det att få fram kabinfaktorn på den kärran? Någon härifrån måste väl ha varit med?Finns tydligen underlag att flyga 737-800
Tror det är en eller två mindre ATR tillgängliga just nu. Även i Kalmar går SK191/192 (som är dagens enda ATR-produktion) nu med A320/737.
Kommer tyvärr inte åt ÖA-artikeln men med lite positiv journalistik blir två flighter till Övik och två flighter från Övik fyra totalt.Lite skumt dock att i ÖA säger de att de ska flyga 4 turer om dagen medan på Air Leaps hemsida finns max 2 per dag att boka.