Budgetresenär
Medlem
Jag har aldrig fått fel grejer, men så gott som alltid är det något i menyn som de inte har i lager.Det var en ny variant men med tanke på hur ofta det blir fel kanske det är bra?
Jag har aldrig fått fel grejer, men så gott som alltid är det något i menyn som de inte har i lager.Det var en ny variant men med tanke på hur ofta det blir fel kanske det är bra?
Jag brukar skriva en liten lapp med vad jag vill och överlämna den.
Jadå, men som sagt, räkna med att bara få 80% av beställningen för att grejer är slut.Det är uppskattat och fungerar bra tänker jag?
Eftersom du har tur och flyget utförs av SAS Irland så kommer du förmodligen att uppleva en högre servicenivå än med SAS mainland, så Enjoy your flight!Jag har läst igenom tråden >2017 delen för att göra en avgränsning.
På fredag gör mig min första SAS Plus intra-Euro flygning sedan 2015 (även min första intra-Euro med SAS sedan 2015), jag flyger ARN-LHR, så jag kan inte referera till tidigare Plus upplevelser.
Jag har ingest tier status hos SAS.
Flyget flygs av SAS Ireland.
Resan är ren leisure resa och jag tänkte dra full "fördel" av att flyga i Plus, jag ansluter från GOT så fasttrack på ARN är n/a, lounge blir Pontus (om jag hinner med detta annars blir det ett snabbesök i Swedavia loungen efter passkontrollen). Det är ombord på flyget som jag kan använda Plus fördelarna.
Ni som reser med frekvent med SAS, förväntas jag beställa alla dryck på en gång eller är det kutym att gå fram till galley och be om mer "fika" alt. "plinga", jag får uppfattning att det ibland är som "soup-Nazi" avsnitt i Seinfeld när det gäller SAS service i Plus.
Utöver kuben, kan jag även beställa snacks och annat sött complementary eller är det en tier förmån?
EK
Norwegian har faktisk vin eller øl inkludert i måltidet på økonomiklasse på long haul.Nej där ingår det normalt.
LCCer. Level, Norwegian, wow (medans de fans), Iceland air (i lägsta klasser) osv.
Men väljer man deras Lowfare får man betala extra för att "få" denna måltid som inkluderar vin eller öl.Norwegian har faktisk vin eller øl inkludert i måltidet på økonomiklasse på long haul.
Visserligen, men måltiden ingår inte i biljetten å andra sidan...Norwegian har faktisk vin eller øl inkludert i måltidet på økonomiklasse på long haul.
Å andra sidan måste man på Norwegian betala cirka 550 SEK extra för att överhuvudtaget få någon mat i lägsta prisklass Low Fare (motsvarande SAS Go light)Norwegian har faktisk vin eller øl inkludert i måltidet på økonomiklasse på long haul.
Eller med bagasje , setereservasjon og mat drikke som andre ville sagt.Å andra sidan måste man på Norwegian betala cirka 550 SEK extra för att överhuvudtaget få någon mat i lägsta prisklass Low Fare (motsvarande SAS Go light)