Någon som fått svar av Radisson på sin förfrågan på prisgarantin de annonserar ?
B bompa Medlem 14 November 2019 #1 Någon som fått svar av Radisson på sin förfrågan på prisgarantin de annonserar ?
fcx Medlem 14 November 2019 #2 bompa skrev: Någon som fått svar av Radisson på sin förfrågan på prisgarantin de annonserar ? Klicka för att utvidga... Ja, inga problem att få igenom den sist.
bompa skrev: Någon som fått svar av Radisson på sin förfrågan på prisgarantin de annonserar ? Klicka för att utvidga... Ja, inga problem att få igenom den sist.
S SimonXYZ Medlem 15 November 2019 #3 Jag har bara provat en gång men fick inte svar inom rimlig tid så jag bokade av och bokade ett annat hotell istället.
Jag har bara provat en gång men fick inte svar inom rimlig tid så jag bokade av och bokade ett annat hotell istället.
B bompa Medlem 24 November 2019 #4 Efter mycket tjat hela vägen upp till CEO (säkert 40 email) till olika avdelningar så... Hörde de av sig Boende 11-29/12 i svit i Stockholm för 1200 kr/natt
Efter mycket tjat hela vägen upp till CEO (säkert 40 email) till olika avdelningar så... Hörde de av sig Boende 11-29/12 i svit i Stockholm för 1200 kr/natt