Det är absolut dags att köpa tycker jagNågon som har koll på Godme Sabine?
Vänner har börjat importera deras champagne och finns i beställningssortimentet. Dricker i stort sett bara champagne på flyg och vid nyår, dvs det är dags att kanske köpa en flaska inför slutet på året![]()
Om du ska få ut ett omdöme från mig så lär det typ bli att det smakade bubbligt och luktade lite päron. Dvs jag är totalt talanglös på att plocka fram smaker och beskriva det.Det är absolut dags att köpa tycker jag. (Redan nu). Känner dock inte till Godme... Återkom gärna vad du ansåg om den.
Det duger bra för mig! Man behöver inte komplicera saker och ting. Gott är alltid gott...Om du ska få ut ett omdöme från mig så lär det typ bli att det smakade bubbligt och luktade lite päron. Dvs jag är totalt talanglös på att plocka fram smaker och beskriva det.
Jag brukar köra en 3-skala
Inte gott, Gott, Jättegott![]()
Utifrån er kunskap och de fyra flaskor de har, finns det någon man ska sikta in sig på, annars kan jag köra snurra flaska och se vilken av de 4 det blir.Det duger bra för mig! Man behöver inte komplicera saker och ting. Gott är alltid gott...![]()
Kör på art.nr: 77699. Verkar vara deras standard. Det ger en bra uppfattning om deras stil. Hoppas den smakar!Utifrån er kunskap och de fyra flaskor de har, finns det någon man ska sikta in sig på, annars kan jag köra snurra flaska och se vilken av de 4 det blir.