Kimmen00
Medlem
Honom ska du nog sluta följa eller i varje fall inte lita på! Han verkar inte ha förstått ”bra värde” i flygpoängen.
Man ska inte följa sånt där skit överhuvudtaget...
Honom ska du nog sluta följa eller i varje fall inte lita på! Han verkar inte ha förstått ”bra värde” i flygpoängen.
Vda är det för youtuber som du pratar om? Kan vara intressant att se vad för argument personen i fråga har för detta.Jag tror jag reagerade så hårt då jag följer en YouTuber som reser över hela världen. (Resevlogg). Han samlar också poäng. Han föredrog dock ekonomi - för att ha råd att resa mer. Även poängmässigt. Men nu jobbar jag inte med YouTube och kan ha hela världen som min arbetsplats.. jag har tyvärr ledighetsansökningar som måste beviljas .
Han kallar sig Lost le Blanc på Youtube.Vda är det för youtuber som du pratar om? Kan vara intressant att se vad för argument personen i fråga har för detta.
Trodde du frågad för att blocka honom för att undvika obehagliga misstag...Vda är det för youtuber som du pratar om? Kan vara intressant att se vad för argument personen i fråga har för detta.
Fast det han säger att att han kommer fortsätta flyga ekonomi för sina pengar men flyga business för han kan uppgradera för poäng.Exakt denna!! Tack 17:09 nämner han att han föredrar ekonomi för att den gav honom möjligheten att resa jorden runt.
Ja han verkar utvärdera när det är värt att gå upp till Business.. men tack för din inputFast det han säger att att han kommer fortsätta flyga ekonomi för sina pengar men flyga business för han kan uppgradera för poäng.
Så tolkar jag det iaf.