ymmot123 skrev:Silk air(dotterbolag till SG) har tidigare inte varit bokningsbart som award på miles & more. Men idag när jag tittade så är det möjligt att boka biljett även med silk air. När jag ringde miles & more så nekar dem till detta vilket är märkligt.Klicka för att utvidga...
SimonXYZ skrev:Man verkar kunna tjäna M&M miles med Silk Air så helt otroligt låter det inteSilkAir – Airline | Miles & MoreKlicka för att utvidga...
Bara för at man kan boka biljetter med bolaget så behöver det inte gå att boka awards.ymmot123 skrev:Silk air(dotterbolag till SG) har tidigare inte varit bokningsbart som award på miles & more. Men idag när jag tittade så är det möjligt att boka biljett även med silk air. När jag ringde miles & more så nekar dem till detta vilket är märkligt.Klicka för att utvidga...
De är inte så explicita när det gäller om man kan spendera poängen på SilkAir.Tonton skrev:Inte bara det - detta fanns på länken du delade:Visa bifogad bild 99223Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Bara för at man kan boka biljetter med bolaget så behöver det inte gå att boka awards.Tex kan man boka American Airlines som anknytning på en SAS-biljett till USA, men det går inte att boka award med American Airlines.Silk Air är inte med i Star Allaince så det är väl därför som det inte går att boka awards med något program i star allaince (förutom Singapore Kris Flyer kanske)Klicka för att utvidga...
SK4628 skrev:Silk air ska integreras i Singapore Airlines, så detta kanske är ett tecken på att något är på g. Tidsplanen har ju inte publicerats.https://www.singaporeair.com/en_UK/...rticle/?q=en_UK/2018/April-June/ne1718-180518Klicka för att utvidga...