Undrade vilket värde man får ut av de 17400:-Det var ett ironiskt menat inlägg men fakta är väl fortsatt att Du får ett Elite och ett Plat som Pandion samt ett Elite och ett Plat som Centurion.
Undrade vilket värde man får ut av de 17400:-Det var ett ironiskt menat inlägg men fakta är väl fortsatt att Du får ett Elite och ett Plat som Pandion samt ett Elite och ett Plat som Centurion.
4 Amex-kuponger och oändligt med mat i Pontus lounge på Arlanda, plus alla gamla vanliga Amex-platinum/Eliteförmåner.Undrade vilket värde man får ut av de 17400:-![]()
Nu behöver man inte ha Platinum för att få 4 Amex-kuponger så vi skulle egentligen kunna räkna bort avgiften för det. Men för någon som annars köper business-biljetter för pengar och som har tillräckligt med EB-poäng är 17400kr ganska ok om man för sina kuponger bokar 8 ToR i business till Asien.Undrade vilket värde man får ut av de 17400:-![]()
Det går! Jag valde att betala mitt Platinum årsvis innan de genomförde höjningen, tänker göra samma med Elite nu innan årsskiftet.
Från mailet: "Höjningen träder i kraft i samband med din nästkommande årliga förnyelse av ditt medlemskap efter den 1 januari 2020."
Om jag skaffade mitt Elite-kort i November, kommer jag då att fortsätta betala den gamla avgiften fram till oktober 2020, trots att jag betalar avgiften månadsvis?
Eller räknas det från månaden när jag blev medlem först, men med annat kort, som var i februari?
Ajdå.. Jag fick kortet typ 6 januari för X år sedan så åker därmed på ny avgift. Jaja får väl ringa Concierge service varje dag och ställa frågor för att rättfärdiga avgiften.nu har Amex svarat, och det ska vara månaden när man fick nuvarande kort som räknas, för mig alltså den gamla avgiften i nästan ett år till.
Den togs väl bort för ungefär X år sedan?Jaja får väl ringa Concierge service varje dag och ställa frågor för att rättfärdiga avgiften.![]()
![]()
LOL... Ja då får jag hitta på något annat.Den togs väl bort för ungefär X år sedan?