Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 6/11-2019)

Jansson75

Medlem
Tackar! Mitt Eurobonus-år är nov-okt så denna kampanj passar mig som handen i handsken (om det även är den som blir värvad som får 25% fler poäng).
 

jazzman

Medlem
Kan jag här bjuda in sambon till Classic (som idag har ett extrakort till mitt premium), som sedan i ett andra steg kan bjuda in mig till Elite? Detta borde idealiskt ge oss en hel del poäng från både classic + Elite värvningskampanj? Någon som vet om detta fungerar och om man i så fall ska ange att hon är Amex-medlem trots att hon ”bara” har ett extrakort idag?
 

palmen

Moderator
Kan jag här bjuda in sambon till Classic (som idag har ett extrakort till mitt premium), som sedan i ett andra steg kan bjuda in mig till Elite? Detta borde idealiskt ge oss en hel del poäng från både classic + Elite värvningskampanj? Någon som vet om detta fungerar och om man i så fall ska ange att hon är Amex-medlem trots att hon ”bara” har ett extrakort idag?
Ja det fungerar.
Hon är inte amex medlem så det kan hon lämna blankt men du bör kryssa i att du är det.
 

KED

Medlem
En fundering bara. Visst är det datumet för när värvningslänken används som är avgörande om kampanjen ska gälla inte när länken skickades? Jag delade ut ngn länk för en månad sedan som inte använts men planeras att användas inom de närmaste dagarna. Behöver jag skicka ut en ny?
 

Johans00

Medlem
En sak jag tänkte på är att det står att den man värvar inte betalar medlemsavgift den första månaden. Brukar det inte vara tre?
Screenshot_20191011-122834_Amex SE.jpg
 

aldrighemma

Medlem
En fundering bara. Visst är det datumet för när värvningslänken används som är avgörande om kampanjen ska gälla inte när länken skickades? Jag delade ut ngn länk för en månad sedan som inte använts men planeras att användas inom de närmaste dagarna. Behöver jag skicka ut en ny?
Det är alltid samma länk som gäller för ett visst konto, du behöver inte skicka ut en ny länk.
 
  • Gilla
Reactions: KED
Toppen