Jag har också fått den, som ebd.Kan tänkas att de byter ut goodiebagen mot detta. Flera frågor i pollen kändes EBD-riktade som om Gåvoguldkort, seat block, concierge, 30% rabatt på poäng+cash e t c. Så den kansle var riktad till EBD.
Japp. Även om det inte framgår för vilken typ av Eurobonusmedlem pollen vänder sig till. Det kan ju vara så att för t ex Diamond så ingår allt (inkl även nya features) medan det för Guld ges en valfrihet för nya features och för Silver en möjlighet att välja en förmån som idag inte ingår. Det verkar ju som att tankarna på ökad differentiering mellan primärt Guld och Diamond är på agendan med tanke på t ex möjligheterna att ge bort kort.Jag har också fått den, som ebd.
En del intressanta frågor där runt saker som uppgradering vouchers och seatblock. Gör de det på rätt sätt kan det bli bra. Dock indikerade en del av alternativen att det kanske är andra förmåner som då övergår till att vara valbara istället för att ingå i allt.
Japp, håller helt med. Det är klart att alla vill ha allt om man kan få det, men bolaget ska ju överleva också och allt kostar.Om man inte kan/vill ge allt till alla (vilket är förståeligt) så är det väl en smart idé att låta folk välja vilken förmån som passar dem bäst!
Jag upplevde att vissa av frågorna var för EBS/EBG vissa var för EBDKan tänkas att de byter ut goodiebagen mot detta. Flera frågor i pollen kändes EBD-riktade som om Gåvoguldkort, seat block, concierge, 30% rabatt på poäng+cash e t c. Så den kansle var riktad till EBD.
Verkar som att de tittar på att göra vissa förmåner individuellt valbara.