Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Det är dynamisk prissättning. Jag budar alltid minimum och på min senaste resa så hade nålen hoppat upp på mitten helt plötsligt.

sen var ju å andra sidan flyget helt fullt så det gick inte att uppgradera någonstans. Så ingav väl lite falskt hopp kanske!
Det är jag medveten om men att det går att lägga så lågt på longhaul har jag aldrig sett. 4720 är ju mindre än min buden inom Europa...

Ja, finns bara två tillfällen då man kam fundera på att bjuda mer;
1) Man har poäng som är på väg att gå ut
2) Man kommer aldrig flyga SAS mer
Om man tror att flera andra budar lägsta och det är få platser så kan det ju vara bra att lägga +50 poäng så hamnar man före de som lagt den helt i botten.

Finns det någon som helst möjlighet att bli utbruten ur en bokning för att kunna uppgradera sig själv? Tex man man är inbokad med 5 andra kollegier och inte har lust att buda för alla i bokningen ;)

Om man tror att flera andra budar lägsta och det är få platser så kan det ju vara bra att lägga +50 poäng så hamnar man före de som lagt den helt i botten.

Har man Eurobonus Basic faller väll denna strategi i och med tierbonusen hos Silver, Gold och Diamond budgivare?

Nu spekulerar jag men majoriteten av budgivare är _> Silver?

EK

Har man Eurobonus Basic faller väll denna strategi i och med tierbonusen hos Silver, Gold och Diamond budgivare?

Nu spekulerar jag men majoriteten av budgivare är _> Silver?

EK
Ja, men du ligger före någon annan basic som budar max. Finns de som inte flyger med sas men drar in stora summor poäng på korten dessa är troligtvis basic medlemmar

Toppen