IT-snubben
Medlem
Temporärt fel. Funkade att klicka på länken igen. Det är ju inga stabila system som används...Har du testat annan browser eller har du någon javascript blocker på?
Temporärt fel. Funkade att klicka på länken igen. Det är ju inga stabila system som används...Har du testat annan browser eller har du någon javascript blocker på?
Hur var det nu, kunde man dundra in en slant på kontot och handla för det?
Har aldrig testad det. Tänker att man blir automatisk dirigerad tillbaka svenska sidan.Räcker det inte med att gå in på en annan hotels sida än den svenska så får du i annan valuta?
Det funkar, bara ändra valuta på sidan.Har aldrig testad det. Tänker att man blir automatisk dirigerad tillbaka svenska sidan.
Jag har inte hoppat på Curve tåget på riktigt innan men i detta upplägg så sätter du alltså in pengar först på Revolut ( via SAS MC) och sedan kör curve/Revolut fram tills kampanjen för att sedan gå tillbaka i tiden.
Får du inte mycket pengar kvar på Revolut när du är färdig? Inte för att det direkt är ett problem men...
Jag har oxå anmält mig, men har en liten fundering som ni säkerligen kan svara på.
Ska boka boende i Thailand för några veckor, kan man via Hotels betala med utländsk valuta?
Jag har inget intresse för Curve så det är inget alt för mig.
Jag har inte hoppat på Curve tåget på riktigt innan men i detta upplägg så sätter du alltså in pengar först på Revolut ( via SAS MC) och sedan kör curve/Revolut fram tills kampanjen för att sedan gå tillbaka i tiden.
Får du inte mycket pengar kvar på Revolut när du är färdig? Inte för att det direkt är ett problem men...