Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Nånting som borde platsa här var när jag skulle till Manila via Oslo-Bangkok före jul 2009. Jag kom in med taxi till Arlanda Express, missade precis tåget, sedan kom det upp på skyltarna att all trafik var inställd, jaja tänkte jag, tur att man inte hann med tåget och fastnade ute på linjen. Rusade mot en taxi mot Arlanda som jag delade med en AS på Thomas Cook samt Runar Sögard. Han dricksade rejält :)

För dryga 10+ år sedan så skulle jag flyga standby med SAS (har jag för mig) från ARN till Malmö. Började av en händelse att prata med Jessica Olérs (Dåvarande fröken Sverige) som också väntade som stand-by. Vi kom med samma plan, satt bredvid varandra och pratade under hela flygningen. Som en singelkille 20+ så var man inte helt missnöjd med att sitta bredvid henne...

Vi skiljdes åt på Skurup då jag skulle till Lund och hon till Malmö. Vågade aldrig fråga om numret... och fick det heller inte skrivet i handen som på film...guess I aint got game :cool:

Kanske var tur, annars hade jag kanske inte träffat min fru senare i livet...

Har sett lite olika svenska kändisar de senaste åren,Lena Andre, Michael Bindefeldt, Lisa Nilsson.

Satt emellan Anna Skipper och hennes man från en flight från AYT. Det roliga var att jag inte visste vem det var och började fundera varför yngre tjejer kom fram o bad henne skriva en signatur på deras on-flight tidning :)

Åker han reguljärflyg? :eek:

Man kan resa med laget, annat kallat "Travel with the team" ..

"Travel with the team: a unique experience as you go to the game as if you were a member of the squad. There are a small number of places available to travel on the official Club plane. You can travel with your heroes, sleep in the same hotel and be transported to the ground by bus. This is the most exciting way to see an away game.
The journey takes place the day before the game, with a stopover in the city the game is being played in and the return is after the match"

Men för att svara på din fråga, ja han reser även reguljärflyg.
Vill minnas att jag läste någon artikel att han åkt i Sydamerika och då hade piloterna fått ta in han i cockpit pga att det blev KAOS i planet efter han "upptäcktes".

Last edited:
Jag hamnade tillsammans med Carl-Einar Häckner i en trång M-klass GOT-AMS med KLM, han var lika annorlunda i person som på TV :)

Sen hamnade jag rätt nära Filip Hammar i C-klass EWR-ARN, med tanke på hans munläder var jag nästan glad vi inte hamnade tillsammans då jag kollar mest på film och dricker vin när jag njuter av C :rolleyes:

Inte så välkänd i Sverige....men...
Idag satt jag bredvid f.d stortränaren Mario Berretta på en SK-flight LIN-ARN. Han fick sparken från Cesena när de åkte ur Serie A förra säsongen och har därmed (uppenbarligen) tid för semester.

Dock oklart varför han lämnar ett 21C* Milano för ett 7C* Stockholm.

Toppen