Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Foppa på en SAS-flight för några år sedan ARN-SDL-OER, föga förvånande, Satt med mörka solbrillor inne i kabinen på F-plats

Sven Wollter flera gånger mellan ARN-LLA, också föga förvånande på väg till kärestan

Göran Persson på en kvällsflight OSL-ARN för någon månad sedan. Han var också i Scandinavian Lounge på OSL samtidigt som mig före flighten :)

RON.jpg

Förvisso 10 år sedan men vi delade flygplats i Sydney.

Tjötade en stund över en singel malt med Per Holknekt i Buisness EWR-ARN april 2011. Min sambo och Lena Ph hade somnat. (nykterist var han knappast då heller.)

Last edited:
Olof Palme (!) ARN-LLA för mååånga år sedan. Han satt bakom mig och verkade sur. Jag var inte gammal men tillräckligt stor för att veta vem det var. Reagerade till och med på att han hade en väldigt skrynklig kostym. Det hade inte min pappa :p

Jan Stenberg (när han var VD för SAS) satt bakom mig i C-klass ARN-CPH. Styreleordföranden Bo Berggren satt bredvid mig.

Lennart Jähkel i C-klass på Finnair HEL-CDG

Babsan i SAS loungen på ARN. Ett par veckor senare stalkade han mig i X2000 1klass

Laleh med crew i X2000 1 klass

Det verkar som Koffi Annan är ute och flyger mycket i Skandinavien. Förmodligen p.g.a. hans svenska fru. Jag delade flight med honom och hans fru GOT-OSL med WF September 2011.

Drew Brees med fru LGA-MSY,med DL. Han med fru på 1 A&B, jag på 2C April 2012

Sedan har jag delat lounge med många kändisar
EWR, Hasse Backe, Ulrika Messing och Lutfi Kolgini
GOT Calle Johansson
LHR Lee Westwood (kan ha varit någon helt annan dock, men jag är 98% säker på att det var Westwood)

....
LHR Lee Westwood (kan ha varit någon helt annan dock, men jag är 98% säker på att det var Westwood)

För ca 15år sedan såg jag en exakt kopia (aldrig sett en så tydlig dubbelgångare) till just Lee Westwood på Öland. Lee Westwood II jobbade då i en glasskiosk, haha:p

PS. Det är iaf mer troligt att det var den riktiga Lee Westwood på LHR:D

För ca 15år sedan såg jag en exakt kopia (aldrig sett en så tydlig dubbelgångare) till just Lee Westwood på Öland. Lee Westwood II jobbade då i en glasskiosk, haha:p

PS. Det är iaf mer troligt att det var den riktiga Lee Westwood på LHR:D

Hmmn, mystiskt. Kan denna kopia från glasskiosken tagit sig till London månne??? Eller är det möjligen så att Westwood fått extraknäcka som glassförsäljare i början av sin golfkarriär för att få räkningarna att gå ihop? 15 år sedan ungefär alltså? Det var i samma veva som han vann sin första tävling, Scandinavian masters. Det kanske finns ett samband, att han dyker upp på Öland samtidigt som han vinner Scandinavian Masters i golf? Det tål att undersökas!!! :)

Varit dåligt med kändisar på flyg..
På X2000 1kl har det blivit desto fler.
Tommy Körberg, klev på i Norrköping och åkte norrut har jag för mig.
Leif Silbersky för en månad sedan, åkte söderut från Sthlm, pratade högt i telefon om ett aktuellt fall, som framgick ganska tydligt vilket det var..
Lars Adaktusson, hoppade på i Alvesta och åkte norrut. Skickade i sig en flaska vitt det första han gjorde :)

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

HKH Prins Carl Philip på SK071 OSD-ARN i afton. Han på 1A och jag på 1E med okänd kvinna i sällskap plus lite Säpo.

Toppen