Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

Var redan guld när jag beställde kortet i månadsskiftet maj. Har brytdatum 30/6 och är silver nu enligt app. Jag hade nog tänkt och trott, rätt eller fel, att beställning av kortet skulle ge guld till 30/6-2020 och inte bara någon månad, som jag redan hade guld. Eller stämmer det att man börjar om på silver?

Var redan guld när jag beställde kortet i månadsskiftet maj. Har brytdatum 30/6 och är silver nu enligt app. Jag hade nog tänkt och trott, rätt eller fel, att beställning av kortet skulle ge guld till 30/6-2020 och inte bara någon månad, som jag redan hade guld. Eller stämmer det att man börjar om på silver?

Om jag inte helt mins fel så stod i T&C att det ”fritt” Guld under första året, inte period?

EK

Jag har också brytpunkten 30/5 och beställde samtidigt som dig dock var jag Blue eller vad de nu kallar lägsta nivån. För mig står det:

"Du är GOLD-medlem.
Du är viktig for oss och vi låter dig därför behålla GOLD även denna period ut."

Kolla med kundtjänst för det känns som att det har blivit fel, är inte de behjälpliga skulle jag kontakta SEB.

Kontaktade kundtjänst, de ändrade till guldstatus tom 2020-06-30. Tack för det.

Drygt att man inte hoppade på detta då jag nu helt plötsligt kommer att bo på dessa hotell mer eller mindre reseten av året med jobbet.

Någon som känner till om det finns någon liknande kampanj tillgänglig?
Just nu blir man silver om man skaffar kortet, det kommer jag vara i vilket fall när denna vecka är över.

Drygt att man inte hoppade på detta då jag nu helt plötsligt kommer att bo på dessa hotell mer eller mindre reseten av året med jobbet.

Just nu blir man silver om man skaffar kortet, det kommer jag vara i vilket fall när denna vecka är över.
Nope det här har varit det enda senaste året. Innan dess var det en statusmatchad kampanj så vi kan alltid hoppas att den återkommer

Nope det här har varit det enda senaste året. Innan dess var det en statusmatchad kampanj så vi kan alltid hoppas att den återkommer
Jo, jag matchade för 3 år sedan när det var status match kampanj, men vore skönt med liknande nu, även om man kommer nå högsta nivån på 20-25 stays med deras kreditkort

Ring till dom och fråga!. Jag upplever att de är vettiga och måna om att få och behålla kunder. Jag skrev en gång och klagade över en grej när jag var guldmedlem och fick då uppgradering till Platinum som plåster på såren och tack för att jag hörde av mig.

Jo, jag matchade för 3 år sedan när det var status match kampanj, men vore skönt med liknande nu, även om man kommer nå högsta nivån på 20-25 stays med deras kreditkort

Gissar att de inte är helt omöjliga om du kontaktar dem och förklarar läget, borde kunna en ny match om du visar att du har massa stays inplanerade.

Toppen