Gus
Medlem
Priset! Hallon student kostar 99 kr/månad och A3 195 kr/månad.OT på OT men varför välja hallon och 30 eurobonuspoäng när man kan välja A3 och 300?
Priset! Hallon student kostar 99 kr/månad och A3 195 kr/månad.OT på OT men varför välja hallon och 30 eurobonuspoäng när man kan välja A3 och 300?
Priset! Hallon student kostar 99 kr/månad och A3 195 kr/månad.
preglife250 funkade bra idag. Tack!Jag har senaste veckan använt följande tidigare koder från denna tråd:
wb200q219
preglife250
matspar200
Jag har dock inte fått någon frifrakt-kod att fungera.
Jag försöker handla för så nära 800 kr som möjligt, då blir den procentuella rabatten som störst. Jag hade alltså delat upp ditt köp i två delar för att på så sätt kunna använda två rabattkuponger à 200 kr. I och för sig hade du då fått betala 50 kr x 2 i frakt men du hade ändå tjänat 100 kr.preglife250 funkade bra idag. Tack!
Jag fick fri frakt för att jag handlade för med än 2000kr. Oklart om det alltid är så.
Gjorde precis ett köp på Coop med ett antal Änglamarkvaror men fick inte någon poäng extra. Blir att höra av sig till Coop om man inte fått något i efterhand efter 1/9.Fick mail om detta:
”T.o.m. den 1/9 har du ytterligare en anledning att handla hållbart; då får du 5 poäng extra/kr på varje Änglamarksvara du köper.”
Får se om det blir värt![]()
Men man verkar inte kunna kombinera denna kod med en 200-kronors kod?Fri frakt vid köp för minst 500 kr, t.o.m. 1/9 2019.
Ange kod: FRIFRAKT35