Mikado skrev:Rekommenderar du E/F-säten om man åker två personer?Klicka för att utvidga...
Kolla in den här trip reporten för mer input och bilder gällande E/F-platserna:
Turkish Airlines New Business Class 787 IST to DPS (Bali) - FlyerTalk Forums
Mikado skrev:Rekommenderar du E/F-säten om man åker två personer?Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Vi åker 2 st vuxna + 1 infant i mitten på augusti. Samma problem här, hade sedan tidigare valt via Thais hemsida (vi flyger ut med Thai och hem med Turkish) 2G&K. Ringde Turkish nu för att försöka boka EF-säten men fick höra att dessa inte fanns. Lyckades få agenten att gå med på att seata oss på 2D&G istället. Hon lade även in en förfrågan om babykorg. Hon kunde inte se att en sådan förfrågan var gjord tidigare trots att jag lagt in en sån vid bokningstillfället.Nu när jag loggade in för att kolla att allt blev rätt så har min sambo 2G men för mig finns det inget säte valt. Jag hoppas att det beror på förfrågan om babykorg. Får avvakta någon dag och ringa igen om det inte uppdateras. Agenten jag pratade med var ingen hejare på engelska så är inte helt övertygad om att allt blev rätt.Klicka för att utvidga...
stensth skrev:Japp, vill du ha det lite privat tar du bara upp mittdelaren.Klicka för att utvidga...
Anders R skrev:Vi 2 vuxna och en 8åring har 5a 6a 7a IST-DPS var det enda som gick att välja allt annat blockat.. Vore kul att sitta bredvid varandraKlicka för att utvidga...
JacobG skrev:Kolla in den här trip reporten för mer input och bilder gällande E/F-platserna:Turkish Airlines New Business Class 787 IST to DPS (Bali) - FlyerTalk ForumsKlicka för att utvidga...
JacobG skrev:Ytterligare info om den nya business-kabinen:The Best Seats In Turkish Airlines' Boeing 787-9 Business ClassKlicka för att utvidga...
kneckenbauer skrev:Är det någon som lyckats få Turkish att boka E/F säten på TK66? Har kollat flighter under hela hösten på expert flyer och F verkar vara blockade på alla flighter.Klicka för att utvidga...
stensth skrev:Fick bokat E/F ca 18 timmar innan avgång på Classic sidan i onsdags.Får se om det blir samme på turen hem.Så verkar som att dom släpper på det strax innan avresa.Klicka för att utvidga...
JacobG skrev:Sedan åtminstone några dagar tillbaka visas det nu seating för 787-flighter under Manage my booking på Turkish hemsida, dock saknas alla G-säten av någon anledning.Har inte lyckats ändra min seating där än. Ser ett ledigt E-säte som jag är sugen på att ta med förhoppning om att det bara är seatblock på F.Annars har jag bara läst följande inlägg från tidigare i denna tråd som säger att EF verkar släppas några dagar före avgång:Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Ringde till sas o hade inga som helst problem o få e/f säten bokade på IST-Kul..Gick ej i app eller på hemsida..Klicka för att utvidga...
Fast det är väl en A330 normalt på TK60/61? Problemen med seating av E/F verkar gälla 787.Kimmen00 skrev:Ringde till sas o hade inga som helst problem o få e/f säten bokade på IST-Kul..Gick ej i app eller på hemsida..Klicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Fast det är väl en A330 normalt på TK60/61? Problemen med seating av E/F verkar gälla 787.Klicka för att utvidga...