Senaste nytt

Res med Flygbussarna och tjäna Eurobonuspoäng

När jag försökte köpa biljett på webbsidan (både PC-versionen och mobilversionen) så hittade jag inget fält att fylla i Eurobonusnumret i. I appen gick det dock bra att ange Eurobonusnumret. Är samarbetet på väg att avslutas?

När jag försökte köpa biljett på webbsidan (både PC-versionen och mobilversionen) så hittade jag inget fält att fylla i Eurobonusnumret i. I appen gick det dock bra att ange Eurobonusnumret. Är samarbetet på väg att avslutas?
När du köper din biljett på vår webbplats eller i vår app har du möjlighet att samla EuroBonus-poäng. I appen fyller du i ditt EuroBonus-nummer på din profilsida och på webbplatsen fyller du i ditt EuroBonus-nummer efter avslutat köp.

De verkar ha designat om sidan, tidigare skrev man in numret före betalning.

När du köper din biljett på vår webbplats eller i vår app har du möjlighet att samla EuroBonus-poäng. I appen fyller du i ditt EuroBonus-nummer på din profilsida och på webbplatsen fyller du i ditt EuroBonus-nummer efter avslutat köp.

De verkar ha designat om sidan, tidigare skrev man in numret före betalning.

Köpte precis 2 st biljetter och det gick inte att fylla i eurobonus nummer på hemsidan. Fick meddelande att det inte gick och att jag skulle kontrollera numret. Ringde deras kundtjänst som sa att de har haft tekniska problem och att jag skulle reklamera.

Hej,

Noterade att Flygbussarna nu uppdaterat sin hemsida (det kanske inte är en superfärsk nyhet, men nytt för mig sedan senaste köpet). En stor förändring är att man nu registrerar sitt Eurobonusnr efter köpet. Jag försökte göra det nu, men får endast ett felmeddelande ”det går inte att registrera bonusen, kontrollera ditt bonusprogramnummer!”.

Någon annan som lyckats med ett köp på nya sidan? Annars kanske det kan vara klokt att använda appen - om det är ett bredare tekniskt problem.

Så var det slut på det roliga...
Från Flygbussarnas reklammail

Vi vill informera om en förändring gällande bonusprogram.

Du har tidigare kunnat registrera ditt SAS

EuroBonus-nummer vid köp av biljett på webbplatsen eller i appen och tjäna EuroBonus-poäng. Då vårt samarbetsavtal med flygbolaget SAS har upphört, försvinner tyvärr möjligheten att registrera ditt bonusnummer från och med 25 april.

Äsch då. En poäng per krona var ju en riktigt bra utdelning.

Resultat av Vys köp för ett drygt år sedan kan man gissa. De lade ju ner Norwegian Rewards-partnerskapet i December nästan på dagen ett år efter köpet.

Toppen