Senaste nytt

Välkommen till Tekniska Muséet för en spännande familjeupplevelse

Brandten

Medlem
Fick detta imorse. Anmälde 3 pers, nu 42 platser kvar.

VÄLKOMMEN ALLA NI SOM TÖRSTAR EFTER KUNSKAP

Hej Brandten,

Vi har alla tagit våra första steg någon gång, de där stapplande stegen som leder till något nytt. Kunskap är bland det mest spännande som finns att upptäcka, både för stora och små. Du och din familj är välkommen till en dag med det lilla extra på Tekniska Muséet. Här får ni lära er om hur flygplan faktiskt flyger och träffa våra piloter. Kan det bli startskottet till ett flygplansintresse? Vi hoppas det.

Välkommen!

Datum: 12 oktober 2019
Plats: Tekniska Muséet, Museivägen 7, Stockholm
Pris: 1500 poäng per person

Antalet platser är begränsade, så anmäl dig och din familj i tid.

Hälsningar från SAS EuroBonus
TRAVELERS GET MORE

Bilaga
c01968e11ad7d027defaf99e59703cd4.jpg

Det må kanske inte vara bästa värde på poängen men jag älskar att spendera mina poäng på detta!

Eventet förra året var en av årets höjdpunkter för syrran och hennes familj med tre småbarn. Stora killen (5 år) snackar fortfarande om detta, och ger mig någon liten kuriosa/fakta om flyg när varje gång jag ska iväg och resa :)

Självfallet har jag bokat biljetter till detta eventet.

Fick detta imorse. Anmälde 3 pers, nu 42 platser kvar.

VÄLKOMMEN ALLA NI SOM TÖRSTAR EFTER KUNSKAP

Hej Brandten,

Vi har alla tagit våra första steg någon gång, de där stapplande stegen som leder till något nytt. Kunskap är bland det mest spännande som finns att upptäcka, både för stora och små. Du och din familj är välkommen till en dag med det lilla extra på Tekniska Muséet. Här får ni lära er om hur flygplan faktiskt flyger och träffa våra piloter. Kan det bli startskottet till ett flygplansintresse? Vi hoppas det.

Välkommen!

Datum: 12 oktober 2019
Plats: Tekniska Muséet, Museivägen 7, Stockholm
Pris: 1500 poäng per person

Antalet platser är begränsade, så anmäl dig och din familj i tid.

Hälsningar från SAS EuroBonus
TRAVELERS GET MORE

Vad behöver man ha för status för att bli inbjuden? Jag har bara guld tyvärr.

Ingen inbjudan, synd då äldsta sonen är helt inställd på att bli pilot. Men kanske blir det ett nytt event nästa år.

Toppen