Jane Insane
Medlem
Nästa batch BC-taggar måste med andra ord ha hologram eller liknande anti-pirat-funktioner. 
Det var en tyg tagg men även om det vore metall skulle väskan kunna vara lånad...Om det var en orange tagg så låg de väl i stora skålar i loungerna en period. Så det är många som drar runt med sådana som inte har en aning om vad businessclass.se är för något...
Var det en av metall taggarna så är det ju en annan sak....
Varför skulle du åka ur forumet? Det är väl ändå hen, som du beskriver, som borde meditera lite över sitt beteende.Risken med att skriva den är väl att man kanske åker ur forumet men det får man väl ta…
... uppvigling av konspiatoriska tankar hos forummedlemmarVarför skulle du åka ur forumet? Det är väl ändå hen, som du beskriver, som borde meditera lite över sitt beteende.
Eller så kände du igen ”hen” som ngn som har makt inom/över BC.se... uppvigling av konspiatoriska tankar hos forummedlemmar![]()
Nja @Alf nog behöver man spåra ur mer OT än så för att åka utNi får ursäkta mej alla ni yngre och även äldre BC medlemmar. Jag tillhör den generationen som inte är van vid ordet hen och förlikar mig därmed inte med ordet och vägrar använda det.
Vad är det i denna händelse som gör att du @Vax inte skriver ut vad det är för kön på människan, han eller hon.
Även jag tar kanske upp något som gör att risken att åka ut ur forumet blir påtaglig, men den risken tar jag.