Det har gått sådär skulle jag säga. Har enbart fått 'goddag yxskaft-svar' från mina upprepade kontakter med guldsupporten.
Var i kontakt med Tallinn varje dag förra veckan för att se om något hade öppnats upp och fick därifrån väldigt olika svar från handläggarna gällande hur länge jag kunde vänta med att hitta ett leg mellan ARN-MUC. Ett par handläggare sade att jag kan vänta hur länge jag ville och rådde mig till att vänta tills direktflyg dök upp då jag kunde göra en kostnadsfri ändring.
Men vid senaste kontakten i fredags så upplyste agenten om att jag måste boka senast den dagen för annars skulle hela bokningen avbokas. Jag hade då hittat en resa via Oslo med SAS plus som jag kände mig nödgad att ta. Så just nu ser min utresa ut som följer:
ARN-OSL - SAS Plus
OSL-MUC - SAS Plus
MUC-MAD - LH Business
/övernattning/
MAD-BOG - Avianca Business
BOG-EZE - Avianca Business
Inte optimalt med tidigt morgonflyg och ett extra stopp i Oslo men det var det bästa som fanns tillgängligt. Enligt Tallinn blir det ombokningsavgift om jag skulle vilja boka om denna igen. Nu hoppas jag på att det kommer att öppna upp sig med direktflyg med Lufthansa Business / First mellan FRA-EZE när det närmar sig.