Senaste nytt

Kan ej använda voucher Amex

Alltidpåväg

Ny medlem
Hej,
Jag har en voucher som går ut vid nyår och vi kommer ej att kunna använda den suck. Poäng har jag gått om (+800’) så jag tänkte frågan en kompis om han med sambo vill åka iväg då de inte reser så ofta. Just nu behöver jag tid hemma och inte extra utgifter...sommarhuset är prio just nu i tid o pengar. Kan man boka åt någon annan?
Tack!

Hej,
Jag har en voucher som går ut vid nyår och vi kommer ej att kunna använda den suck. Poäng har jag gått om (+800’) så jag tänkte frågan en kompis om han med sambo vill åka iväg då de inte reser så ofta. Just nu behöver jag tid hemma och inte extra utgifter...sommarhuset är prio just nu i tid o pengar. Kan man boka åt någon annan?
Tack!
Så länge du bokar med poäng från samma konto som vouchern kommer ifrån så kan resenären vara vem som helst!

Tackar för alla svar. De kunde inte resa så nu kommer vouchern att brinna inne. Surt att den inte kommer till användning eftersom jag har poäng o voucher och ’behöver dem inte’. Räknar med att få in ytterligare ca 150-200’p de kommande 12månaderna.
Kanske får blir en 2f1 till Sundsvall;-) måste vara den sämta valuen man kan få för vouchern. Haha.

Tackar för alla svar. De kunde inte resa så nu kommer vouchern att brinna inne. Surt att den inte kommer till användning eftersom jag har poäng o voucher och ’behöver dem inte’. Räknar med att få in ytterligare ca 150-200’p de kommande 12månaderna.
Kanske får blir en 2f1 till Sundsvall;-) måste vara den sämta valuen man kan få för vouchern. Haha.
Du kan alltså boka resa i december i år och resan kan vara ca 330 dagar fram i tiden från bokningstillfället. Skulle ni sen boka av så får du tillbaka poäng men inte voucher om den gått ut. Så det kan vara något så ”simpelt” som en vecka till solen för dem nästa år. Se om de trots allt inte har en weekend tillgänglig på knappt 1.5 år!

För övrigt generöst och trevligt av dig, snacka om att få valuta för poängen när man kan dela med sig :)

Finns ju ett par organisationer som exempelvis hjälper sjuka barn att få genomföra saker de önskar, en del gånger resor som familjen inte har råd med. Ett tips är att om du vill göra något trevligt för voucher och pengar, kontakta någon av dom och se om du kan få boka en resa till ett barn och förälder som skulle bli väldigt glada. :)

Toppen