Tonton
Medlem
När jag kollade strax efter du skrev hittade jag inte detta :-( letar idag igen men nope. Hade varit guld annars.
Var kollar du detta? Jag får upp alla även nu när jag kollar.
När jag kollade strax efter du skrev hittade jag inte detta :-( letar idag igen men nope. Hade varit guld annars.
Jag hittar som sagt NOLL när jag söker på SAS. Hittade en resa den 6dec dit men då landar man i Moskva vilket min mor får frispel på men finns inget annat så får hon väl supa ner sig så hon inte fattar det. (född i öst och har växt upp under occupation av ryssar)Det verkar som att det är flighten CPH-SIN som inte finns kvar (syns inte på Expertflyer)
Det finns dock platser BKK-SIN med Thai C. Kan eventuellt gå att hitta med Thai C till BKK också kanske från FRA, ARN, LHR etc.
Eventuellt kan man ju också hitta en annan routing med SQ C från Europa än från CPH.
Det skulle jag kunna OM jag hade ett telefonnummer@Helli prova att ringa till Tallin och be dem boka exakt det som Tonton hittade. I värst fall förlorar du 5-10min av din tid
OBS: säg också att den inte gick att boka via hemsidan så kan de eventuellt ta bort bokningsavgiften.
Det verkar som att det är flighten CPH-SIN som inte finns kvar (syns inte på Expertflyer)
Det finns dock platser BKK-SIN med Thai C. Kan eventuellt gå att hitta med Thai C till BKK också kanske från FRA, ARN, LHR etc.
Eventuellt kan man ju också hitta en annan routing med SQ C från Europa än från CPH.
Står inte telefonnumret på Amexvouchern?Det skulle jag kunna OM jag hade ett telefonnummer![]()
Jag hittar som sagt NOLL när jag söker på SAS. Hittade en resa den 6dec dit men då landar man i Moskva vilket min mor får frispel på men finns inget annat så får hon väl supa ner sig så hon inte fattar det. (född i öst och har växt upp under occupation av ryssar)
CPH-SIN finns kvar.
Visa bifogad bild 95015