Senaste nytt

[Semi-Live] Tur & Retur till USA för 20k Eurobonus

Nu har vi en redeye flight framför oss.

På planet får man en filt och en bomullstuss... fan va less jag blir.
När man flög hit fick man både finkudde och täcke!

Vad hände?
Något som är bättre från JFK då i alla fall :) här är det riktigt täcke och kudde. Dock är spontana intrycket av kabinen att det känns trångt även i business.

Wide. Bidrar dock kanske till upplevelsen att det är helt fullt i business.

De har dock varit bra med dryck, har fått två glas bubbel (portugisiskt, ej champagne). Vi är dock fortfarande på marken så TAP verkar hålla stilen med förseningar...
Själv sitter jag uttorkad med NOLL pre-dep. drinkar!

Plus nu ett barn som gråter och skriker i business. Skönt att man inte tänkt att sova denna flight i alla fall... höö...hööö!

Ha en superskön flight!

Då har man mellanlandat i OPO (Porto). Flighten mellan New York och Porto var händelselös.

Direkt när vi kom upp i luften så gjorde jag stolen till en säng och sov tills vi landade. Märks att man är lite sliten efter 2 dagar i new york.

Vart en ganska torr flygning med endast frukost!
F276E247-3661-4AA8-AEE4-417FE7A08DF2.jpeg
Här i porto mellanlandar jag i 4 timmar lite drygt. Eftersom flygplatsen går att likna med ett stort Skavsta så gjorde jag en snabb Google sökning och hittade en Beach club ”Kanpai Beach Lounge”.

Sagt och gjort spontanköpte jag badbyxor på flygplatsen och beställa en uber!
4ADF99B5-92C1-4D02-ABAF-C2FBE54C7A4C.jpeg C6EB9D55-9392-4EB2-AA2B-64E67AB1D082.jpeg
Nu sitter jag här i 22grader och sol.
Får se om jag vågar bada, känns lite osäkert!
8543F2C6-CD94-450B-8E47-5FED7890A00D.jpeg
B7A82987-88A7-42BB-8EAE-EE4DF778FDDC.jpeg

Jag har personligen haft det väldigt trevligt på bryggeriet och gillar barhänget där. :) Jag har även testat samtliga sorter på tavlan. Rimliga priser också!

Visa bifogad bild 94906 Visa bifogad bild 94907 Visa bifogad bild 94908
Första gången jag var där var det 45 minuter kö in och helt proppfullt, vi vände direkt. Andra gången var det stängt så blev samma procedur igen. Inte gått dit sedan dess, finns så mycket bättre i mindre skala att besöka

Första gången jag var där var det 45 minuter kö in och helt proppfullt, vi vände direkt. Andra gången var det stängt så blev samma procedur igen. Inte gått dit sedan dess, finns så mycket bättre i mindre skala att besöka
Jag har personligen haft det väldigt trevligt på bryggeriet och gillar barhänget där. :) Jag har även testat samtliga sorter på tavlan. Rimliga priser också!

Visa bifogad bild 94906 Visa bifogad bild 94907 Visa bifogad bild 94908

Brooklyn har lyckats bygga ett jäkla varumärke och jag skulle kunna besöka dem för det!
Men annars håller jag med Palmen, de mindre bryggerierna är riktigt roliga att åka till. Oftast bara locals, ölälskande ”bartenders” och sjukt udda öl.

Toppen