D
Deleted member 3997
Guest
Radera
Patrick skrev:Ibland kör Louis XV i Monaco bra priser på sina luncher, 3 stjärnig restaurang för ca €100 tror jag att det var sist. Visst, ganska mycket för en lunch men jag vågade inte ens titta på priset på middagen.Klicka för att utvidga...
Robert flysas skrev:Vad tror ni är bäst - hyra bil och köra till Monaco eller taxi Nice-Monaco över dagen ? Skall hyra bil och åka till Grasse en dag hade vi tänk, reser med mamma o pappa.En annan grej. Var ett tag sedan jag bytte plan i Oslo. Vi har tight connection med SAS (35 min). När vi anländer från Arlanda till Oslo är det då samma terminal för Nice flighten ?Tack på förhand !Klicka för att utvidga...
Robert flysas skrev:Vad tror ni är bäst - hyra bil och köra till Monaco eller taxi Nice-Monaco över dagen ? Skall hyra bil och åka till Grasse en dag hade vi tänk, reser med mamma o pappa.En annan grej. Var ett tag sedan jag bytte plan i Oslo. Vi har tight connection med SAS (35 min). När vi anländer från Arlanda till Oslo är det då samma terminal för Nice flighten ?Tack på förhand !Klicka för att utvidga...
Taxi är brutalt dyrt i Nice var beredd på ockerpriser. Testa Uber men var med på att de inte får åka in i Monaco utan du hamnar på gränsen. I Sibirien kan detta vara ett problem men inte i Monaco. Monaco är också stök när det gäller trafik. Alltid lika kul iofs. när de kommer med en stor Lamborghini och inser hur trånga vägarna är. Annars om du vill ha upplevelse deluxe så ta en helikopter från Nice flygplats till Monaco, tar 7 minuter.Robert flysas skrev:Vad tror ni är bäst - hyra bil och köra till Monaco eller taxi Nice-Monaco över dagen ? Skall hyra bil och åka till Grasse en dag hade vi tänk, reser med mamma o pappa.En annan grej. Var ett tag sedan jag bytte plan i Oslo. Vi har tight connection med SAS (35 min). När vi anländer från Arlanda till Oslo är det då samma terminal för Nice flighten ?Tack på förhand !Klicka för att utvidga...
Doctor-X skrev:Tåget Nice-Monaco är klart mer bekvämt än bil och mer prisvärt än taxi.EDIT:@Homervar först på bollenKlicka för att utvidga...