SK1989
Medlem
Tveksamt eftersom den inte fått det installerat än.Fick höra att det var något problem med Wifi på nya SE-REH.
Tveksamt eftersom den inte fått det installerat än.Fick höra att det var något problem med Wifi på nya SE-REH.
Det är väl kanske det som är problemet...Tveksamt eftersom den inte fått det installerat än.![]()
Jag fick bara info från en vän att det inte fanns wifi ombord vilket jag tolkade som att det var problem med den.Tveksamt eftersom den inte fått det installerat än.![]()
Kan ju ändå vara det som orsakade förseningen: Man felsökte varför wifi inte funkade tills man upptäckte att det berodde på att wifi inte var installerat?Jag fick bara info från en vän att det inte fanns wifi ombord vilket jag tolkade som att det var problem med den.
Vem vet om det var SAS-IT som var inkopplat i "felsökningen"Kan ju ändå vara det som orsakade förseningen: Man felsökte varför wifi inte funkade tills man upptäckte att det berodde på att wifi inte var installerat?
/ TT
Reserven just nu är sjuk...Vilken A340 har för tillfället RKPs gamla roll som reserv? Eller är alla ute och luftar sina vingar?
Kan det månne medföra att vi kan ha turen att se RKP på ytterligare någon rundtur?Reserven just nu är sjuk...
LN-RKF har stått i Köpenhamn i över en vecka.
Den har visserligen fått några flighter till Tokyo registrerade på FR24 - men det beror nog mera på att transpondern har varit påslagen....
Kolla gärna in SK983 den 16 juli på FR24. Det är ren underhållning!