Senaste nytt

Marriott Bonvoy

mha321

Medlem
Även jag vart "bonvoyad"... från silver till bas... suck!
Fast ibland känns det som man fick fler uppgraderingar på den tiden. Iaf på marriott.
:)
En av fördelarna med att vara lifetime :)
På det temat undrar jag om man kan få hotellen att se mitt lifetime gold istället för nuvarande titanium. De kollegor jag var med gold får konsekvent bättre uppgraderingar än mig. Iofs får de inte lounge...
 

Valley

Medlem
och i vanlig ordning var jag tvungen att kolla lite på deras deals, promo, å allt de kallar det för, för min Münchentripp.
Special deal-priset EUR 203/natt "iförskottsvägbetalning" Ordinarie pris EUR 196 med avbokningsrätt, fast av någon anledning enbart till 22 Maj (boendet bokat från 5 Juni-Kanske beror det på mässan)
Denna gång orkar jag inte ens fråga deras support. Blev tillräckligt trött på deras svammelförklaringar sist jag skrev till dem.
Nu måste jag kolla om det finns motsvarande skojarpromo's för Nürnbergbokningen.
 

Valley

Medlem
Fick precis en D-Earn bonus.
Vad kan det vara? Har inte för mig jag sett någon sådan kampanj. Än mindre anmält mig.
 

Resetokig

Medlem
Har en nära anhörig som gett oss koden MMP för att kolla hotell, men priserna blir inte så mycket bättre, runt 7%. Har kollat fyra olika städer vid fyra olika tillfällen. Vad har ni för erfarenheter och har ni några tips? Måste man boka ett halvår innan?
 

Valley

Medlem
Har en nära anhörig som gett oss koden MMP för att kolla hotell, men priserna blir inte så mycket bättre, runt 7%. Har kollat fyra olika städer vid fyra olika tillfällen. Vad har ni för erfarenheter och har ni några tips? Måste man boka ett halvår innan?

Bokade höstens Nürnberghotell för 4 månader sedan. Med förhoppning om något specialpris som jag kan boka om till. Precis som det varit de senaste 3 åren.
Men nu, plötsligt var rummet om jag vill boka om en 30% dyrare. Får se om några månader igen hur läget ser ut då.
Eller så har man något evenemang som drar folk
 

Resetokig

Medlem
Bokade höstens Nürnberghotell för 4 månader sedan. Med förhoppning om något specialpris som jag kan boka om till. Precis som det varit de senaste 3 åren.
Men nu, plötsligt var rummet om jag vill boka om en 30% dyrare. Får se om några månader igen hur läget ser ut då.
Eller så har man något evenemang som drar folk
Wow! Kollade ett av våra datum igen och upptäckte till min stora glädje att ett 5* hotell nu fanns tillgängligt med 75% rabatt. Var sjukt snabb på bokningsknappen!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

GOTBound

Medlem
MMP raten, det står att valid ID required (Marriot/Starwood associates or former associates or friend or family of associates), hur strikt är detta och finns det någon work around?
Jag fick helt otroliga rates på hotel inför höstresan.

EK
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Resetokig

Medlem
MMP raten, det står att valid ID required (Marriot/Starwood associates or former associates or friend or family of associates), hur strikt är detta och finns det någon work around?
Jag fick helt otroliga rates på hotel inför höstresan.

EK
Tror det är strikt. Vi ska ta med oss något papper till incheck från den anhörige.
 
Toppen