Senaste nytt

Jonny Linne flyger finflyg

JohnnyWilde

Medlem
Urskön människa du är! Njuter av att läsa den här tråden och dina wild & crazy äventyr :)
Tack, jag är bara mig själv. På gott och ont
Vilken otroligt rolig och rättfram reserapport! :)
Stort tack för att du bjuder på dig själv (och din resa), uppskattas.
Jag gillar själv att läsa om andras upplevelser så då är det kul att få bjuda tillbaka!
Ett "rör" Bintang väcker minnen:), helt fantastisk rapport som följs med stor glädje och många garv!
Det är otroligt hur lite Jakarta ändrats på 24 år
Hur ser hela resplanen ut?
Nu blir det samma väg hem men i olika kabiner, bolag och plan.
Singapore, Peking , München och Arlanda.
Så jäkla kul läsning ! :) Tack för riktigt roliga berättelser och att du delar med dig av äventyren !
Väl bekommen och tack för du hänger med mig!
Bara så sant ! I LH F gråter man ofta p.g.a. medioker service.. och I SQ F gråter man av ren kärlek till besättningen..
Funderar på att också ta med mamsen nästa gång
 

JohnnyWilde

Medlem
Efter 20 timmar och antagligen lika många Bintang så påbörjas hemresan i Plaza premium lounge som ni inte behöver planera in extra tid för om ni är närheten. Men de är lugnt och sköna sittplatser så why not?

Nu öppnar vi lördagen med en kortis med SQ F för att sedan tuffa trippelsjua till Beijing i business. Europa kommer att nås med dygnets tredje 777 nu i air Chinas försorg på plats 2A .
Ska faktiskt bli spännande att få prova den!

Iron maiden t-shirt är på så ....to the gates!!!
 

JohnnyWilde

Medlem
På plats i TPR igen och nu behöver jag knappt visa boarding pass för tillträde
Flygningen hit var händelselös och alkoholfri för min del. Hade ingen lust helt enkelt så det var min tredje helnyktra F transport.
Japp det är tillåtet!

Att jag nu sippar Dom här inte hit eller dit. Don't judge me!!

Ska jag promt hitta något att klaga på så är fan stolen I first på 777 alldeles för bred.
Var gör man av armarna egentligen? Antingen dinglar de längs sidorna eller knäpps bakom nacken eller över bröstet.
Får inte riktigt ihop det där.

Ska förhoppningsvis få sällskap här snart av en annan medlem , trevligt.
 

Mikeswe

Medlem
Funderar på att också ta med mamsen nästa gång
emoji6.png

Finns det inte risk för att mamsen går sönder efter en sån resa?
emoji23.png
emoji23.png
.. funderade faktiskt på Jakarta med när jag planerade, men känns tur.. isf kanske hon hade stått dörrvakt numera
emoji23.png
.. Ser fram emot uppdateringen och CA F !!! Ha ett fortsatt fantastiskt äventyr !! ;)
 

JohnnyWilde

Medlem
Tack som fan för inbjudan, kul att surra! Virren satt fint.
Ja fan Royal salut var riktigt len och fin
Antar att du sitter i Paris nu?
Finns det inte risk för att mamsen går sönder efter en sån resa?
emoji23.png
emoji23.png
.. funderade faktiskt på Jakarta med när jag planerade, men känns tur.. isf kanske hon hade stått dörrvakt numera
emoji23.png
.. Ser fram emot uppdateringen och CA F !!! Ha ett fortsatt fantastiskt äventyr !! ;)
Det blir nog rakare flygning med old mother.

Air China var...som förväntat och dessutom med begränsad service då det var en sleeper flight .
Återkommer med mer tankar om den snart!
 
Toppen