Taggen
Medlem
Lufthansas mat i F är också något man gråter över numera.Bara så sant ! I LH F gråter man ofta p.g.a. medioker service.. och I SQ F gråter man av ren kärlek till besättningen..
Lufthansas mat i F är också något man gråter över numera.Bara så sant ! I LH F gråter man ofta p.g.a. medioker service.. och I SQ F gråter man av ren kärlek till besättningen..
Tack, jag är bara mig själv. På gott och ontUrskön människa du är! Njuter av att läsa den här tråden och dina wild & crazy äventyr![]()
Jag gillar själv att läsa om andras upplevelser så då är det kul att få bjuda tillbaka!Vilken otroligt rolig och rättfram reserapport!![]()
Stort tack för att du bjuder på dig själv (och din resa), uppskattas.
Det är otroligt hur lite Jakarta ändrats på 24 årEtt "rör" Bintang väcker minnen, helt fantastisk rapport som följs med stor glädje och många garv!
Nu blir det samma väg hem men i olika kabiner, bolag och plan.Hur ser hela resplanen ut?
Väl bekommen och tack för du hänger med mig!Så jäkla kul läsning !Tack för riktigt roliga berättelser och att du delar med dig av äventyren !
Funderar på att också ta med mamsen nästa gångBara så sant ! I LH F gråter man ofta p.g.a. medioker service.. och I SQ F gråter man av ren kärlek till besättningen..
Allvarligt talat så var den knappt ätbar. Fullständigt katastrofal.Lufthansas mat i F är också något man gråter över numera.
Du är med!Grym rapport, önskar man var med...
Ett "rör" Bintang väcker minnen, helt fantastisk rapport som följs med stor glädje och många garv!
Funderar på att också ta med mamsen nästa gång![]()
Ja fan Royal salut var riktigt len och finTack som fan för inbjudan, kul att surra! Virren satt fint.
Det blir nog rakare flygning med old mother.Finns det inte risk för att mamsen går sönder efter en sån resa?
.. funderade faktiskt på Jakarta med när jag planerade, men känns tur.. isf kanske hon hade stått dörrvakt numera
.. Ser fram emot uppdateringen och CA F !!! Ha ett fortsatt fantastiskt äventyr !!![]()
![]()