Då kan jag glädja dig med att berätta att du fick en uppgradering; från C till H. Du får åtminstone plats med en extra väskaGargamel skrev:Kontor: UmeåBokat via: SAS MC 5k Eurobonus kampanjBokade:Golf eller liknande (grupp C)Gratis uppgradering:NejFick: Golf SportcombiStatus på bokningen: Avis President's ClubMin första Avis hyra så lite besviken över avsaknaden av uppgradering.Klicka för att utvidga...
Nemo skrev:Då kan jag glädja dig med att berätta att du fick en uppgradering; från C till H. Du får åtminstone plats med en extra väskaKlicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Kontor: Beverly HillsBokat via: sixt.seBokade: Mercedes Benz CLA or similarGratis uppgradering:Ja, men egentligen inteFick:Cadillac CTSStatus: SIXT PlatinumFick denna som uppgradering. Har som princip att endast köra Europeiskt (möjligtvis Tesla). Tyvärr fanns inte min bokade bilgrupp ledig och inga skulle komma in förrän imorgon. Fick acceptera detta nedköp i form av en välutrustad Amerikansk bil med en törstig V6:a. Läderklädsel, BOSE stereo, wi-fi hotspot, etc. Visserligen en bättre bil på pappret, men...Klicka för att utvidga...