Resande kan locka fram många, enbart mänskliga, lustiga egenskaper.2C blev tillsagd att packa undan sin laptop... lite tjafs... laptopen skall packas undan för take-off!
Demonstrativt kunde han sedan inte stänga luckan som han nyss öppnat...
Visa bifogad bild 88531
Kanske är det jag som är för vänlig och korrekt... men ärligt talat... hur småsint får man vara...![]()
Menar du inga problem för dig eller på flyget som helhet?500 flighter sedan 2016. Fortfarande inga problem med handbaggage på en enda flight. Ser inget problem
One bag travel är helt rätt enligt mig!
Menar du inga problem för dig eller på flyget som helhet?
Håller med, när det gäller ensamresande. Däremot kräver en månad i Asien med tre kids helt andra prylar och incheckat bagage.500 flighter sedan 2016. Fortfarande inga problem med handbaggage på en enda flight. Ser inget problem
Håller med, när det gäller ensamresande däremot kräver en månad i Asien med tre kids helt andra prylar och incheckat bagage.
500 flighter sedan 2016. Fortfarande inga problem med handbaggage på en enda flight. Ser inget problem
Det vanliga tänket med ”jag har inga problem med det, därför kan ingen annan ha det heller”.
Hur får du med alla vinflaskor hem?![]()
Håller med, när det gäller ensamresande. Däremot kräver en månad i Asien med tre kids helt andra prylar och incheckat bagage.