B bj%C3%B6rnhed New member May 18, 2019 #21 Jag vet inte om det är standard nu. Detta var en sen kvällsflygning så det är möjligt att de serverar varm mat på andra avgångar. Men som sagt väldigt gott ändå.
Jag vet inte om det är standard nu. Detta var en sen kvällsflygning så det är möjligt att de serverar varm mat på andra avgångar. Men som sagt väldigt gott ändå.
H Homer Guest Jun 2, 2019 #22 BjörnHed skrev:Jag vet inte om det är standard nu. Detta var en sen kvällsflygning så det är möjligt att de serverar varm mat på andra avgångar.Men som sagt väldigt gott ändå.Klicka för att utvidga... Click to expand... Då var det väl Joon du flög med, post #13 ovan, tror det skiljer lite mot AF mainline Review: Joon Business Class, Paris - Barcelona - Paris - Travel Codex A Millennial on Joon: Flying "Business Class" on the Airline for Millennials - AirlineReporter : AirlineReporter
BjörnHed skrev:Jag vet inte om det är standard nu. Detta var en sen kvällsflygning så det är möjligt att de serverar varm mat på andra avgångar.Men som sagt väldigt gott ändå.Klicka för att utvidga... Click to expand... Då var det väl Joon du flög med, post #13 ovan, tror det skiljer lite mot AF mainline Review: Joon Business Class, Paris - Barcelona - Paris - Travel Codex A Millennial on Joon: Flying "Business Class" on the Airline for Millennials - AirlineReporter : AirlineReporter
H Hachans Guest Jun 2, 2019 #23 Homer skrev:Då var det väl Joon du flög med, post #13 ovan, tror det skiljer lite mot AF mainlineReview: Joon Business Class, Paris - Barcelona - Paris - Travel CodexA Millennial on Joon: Flying "Business Class" on the Airline for Millennials - AirlineReporter : AirlineReporterKlicka för att utvidga... Click to expand... Den 29:e juni ska ju Joon vara helt tillbaka i Air France mainline så det är väl inte så konstigt om de redan nu börjat med vissa harmoniseringar.
Homer skrev:Då var det väl Joon du flög med, post #13 ovan, tror det skiljer lite mot AF mainlineReview: Joon Business Class, Paris - Barcelona - Paris - Travel CodexA Millennial on Joon: Flying "Business Class" on the Airline for Millennials - AirlineReporter : AirlineReporterKlicka för att utvidga... Click to expand... Den 29:e juni ska ju Joon vara helt tillbaka i Air France mainline så det är väl inte så konstigt om de redan nu börjat med vissa harmoniseringar.