Senaste nytt

Digging for Gold, en snabb vända till den väldoftande hamnen

2921153c84076474414f8df307a6fce1.jpg

Är detta ett nytt samarbete?
Flott i så fall. Grymt gott.

När jag läste om detta samarbete på något socialt media såg jag framför mig att lakritsen skulle ligga i små påsar med 1-2 i varje, inte så här... känns otroligt ofräscht. Även om det finns nån liten tång som är tänkt att användas tror jag folk plockar direkt med fingrarna (på vägen från toaletten...). Nä, gör om, gör rätt.

När jag läste om detta samarbete på något socialt media såg jag framför mig att lakritsen skulle ligga i små påsar med 1-2 i varje, inte så här... känns otroligt ofräscht. Även om det finns nån liten tång som är tänkt att användas tror jag folk plockar direkt med fingrarna (på vägen från toaletten...). Nä, gör om, gör rätt.
Jag stoppade själv i skedar efter att jag tog bilden, det var också min förhoppning att de skulle ha två tänger.

Nu framme på CPH, tyvärr så fick jag avbryta min milerun här då jag fick en hemsk huvudvärk som inte kunde kureras av en dusch och en tupplur i ”lånerummet” på loungen.
Huvuduppdraget är iaf avklarat i maj/juni har jag skrapat ihop 34.000 baspoäng så det finns en risk för EBD i år också ;)

Toppen