Senaste nytt

Digging for Gold, en snabb vända till den väldoftande hamnen

5d6b251d614f38128c1fb4f033ca4d96.jpg

börjar hemresan med en Singapore Sling

Förstod inte riktigt hur din intjäning var, är den här resan för att återkvalificera nästa period? Dvs nu - 31/5 2020 eller var det för den förra som precis tog slut?

Singapore Sling är väl en sån där typisk drink som egentligen på sin höjd gör sig när man är på resande fot? Lite "when in Rome" över den. Eller är det nån som hemmavid en varm sommardag får en craving och blandar ihop en god Singapore Sling? :rolleyes:
Inte jag iaf men när man är i Silverkris loungen så hör den till ;)

IC Grand Stanford är ett stabilt val, de har en telefon på rummet som funkar som hotspot under vistelsen.
Förutom uppgradering så fick jag fruktfat på rummet och en drinkvoucher och ca 130hkd ( kommer ej ihåg exakt ) i restaurangvoucher.
Jag hade fått late Check-out också men nu blev den super early istället. Använde min amb-weekend voucher innan den förföll.
Egentligen hade jag tänkt att testa frukosten men ändrade mig och sov till klockan 12:00.

Samma crew, så det blev lite extra trevligt.

Man har kortat ner serveringen ytterligare på denna rutten, förra gången fick man iaf fördrink och nötter i en mindre skål än vanligt men nu skippade man den och mindre mat på menyn ( postar separat då nätet är låååångsamt ).

cf2929ded2573b9e32fd466dc40af0a7.jpg

Toppen