Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Berglund

Medlem
Jag kunde precis lägga till såväl mitt fysiska kort som det virtuella. I Revoluts app finns under varje kort en knapp - Lägg till i Apple Wallet. Jag klickade på den knappen under respektive kort och sedan gick processen automatiskt, verifierings SMS kom till min telefon och läses av/hämtades automatiskt av Revolut och så vart båda mina kort aktiverade och klara att använda via Apple Pay!
 
Last edited:

Robert flysas

Moderator
Jag kan fortfarande bjuda in för gratis kort. Det gäller till natten mot måndag. Jag får inget av Revolut utan jag gör det av Good will. PM mig vid intresse. Mvh Robert
 

jumbooze

Medlem
Jag kunde lägga till mitt Revolut MC kort men jag får aldrig något sms som bekräftelse, är det någon som har liknande problem?
 

ekf

Medlem
Jag kunde lägga till mitt Revolut MC kort men jag får aldrig något sms som bekräftelse, är det någon som har liknande problem?
Hur menar du? Fick du smset med koden? Det enda jag fick efter det var en pushnotis från Revolut om att jag lagt till kortet i Apple Pay... Jag har visserligen gratis-Visa...
 
Jag kunde lägga till mitt Revolut MC kort men jag får aldrig något sms som bekräftelse, är det någon som har liknande problem?

Hur menar du? Fick du smset med koden? Det enda jag fick efter det var en pushnotis från Revolut om att jag lagt till kortet i Apple Pay... Jag har visserligen gratis-Visa...

Ja, något ytterligare bekräftelse-SMS fick man inte. Varken på gratis eller premium.
 

crown

Medlem
Tryckte på lägg till i Revolut-appen och så var det klart :) Har ett äldre gratis Revolut Mastercard och lade till först i klockan, därefter i mobilen.

Kan för övrigt bjuda in till den 5 juni, kl 23.59. Så bara att skicka pm vid intresse.
 

jumbooze

Medlem
Hur menar du? Fick du smset med koden? Det enda jag fick efter det var en pushnotis från Revolut om att jag lagt till kortet i Apple Pay... Jag har visserligen gratis-Visa...
Jag har fått att jag ska bekräfta kortet med en kod via sms ( som inte kommer ) detta när jag lägger till premium MC i Apple Pay
 
Toppen