011430121
Medlem
Känns som om SAS har dragit ner på färre avgångar denna vinter på LPATycker nog det där är SAS mest prisvärda linje (av de jag kollat/åkt) sett till avstånd och vad konkurrenter kan erbjuda, ofta bra pris även utanför kampanjer.
Känns som om SAS har dragit ner på färre avgångar denna vinter på LPATycker nog det där är SAS mest prisvärda linje (av de jag kollat/åkt) sett till avstånd och vad konkurrenter kan erbjuda, ofta bra pris även utanför kampanjer.
Köpenhamn-Billund gick att boka fullt avbokningsbart utan kostnad. Det har ju dock redan konstaterats här.Har vi konstaterat att det inte går att avboka utan kostnad i VIP Plus? Det är ju som någon sa en ordentlig försämring jämfört med förra kampanjen då man nu måste vara rimligt säker på att genomföra resan för att inte åka på 600kr i ”sunk cost”..
Köpenhamn-Billund gick att boka fullt avbokningsbart utan kostnad. Det har ju dock redan konstaterats här.
SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019 | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Tips. Är typ en halvtimme till FC Köln, Bayer Leverkusen och Dortmund. Sen så klart mönchengladbach.Det blev faktiskt Düsseldorf. Har varit där förr och det är en grym stad. Hoppas kunna se hemmalaget, men annars får det bli tåg till något närliggande. 5624 Eurobonus-poäng via Oslo.
Tips. Är typ en halvtimme till FC Köln, Bayer Leverkusen och Dortmund. Sen så klart mönchengladbach.
Stämmer, är väl typ kanske London som kan kan konkurrera med Ruhr gällande fotbollshelg. Alla är bra, men min topp två (utan inbördes ranking) är Köln och Dortmund.Och Gelsenkirchen (Schalke 04), Duisburg, Essen, Wuppertal och Bochum. ;-)