Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Jag provade classic nu och FlyPremium fungerade där. :) Lite fel tråd men kan du välja Amex vouchern på Classic? Jag kan bara välja FlyPremium.

Jag provade classic nu och FlyPremium fungerade där. :) Lite fel tråd men kan du välja Amex vouchern på Classic? Jag kan bara välja FlyPremium.
Nej.

cff6dc82e90cf3e180366f12c497b362.jpg

Ursäkta dum fråga, men är bonusresa samma som att boka resa med poäng? Funderar på mastercard premium och såg då att man betalar som en sas go men får sas plus om man har det kortet. Eller är bonusresa något annat?

Ursäkta dum fråga, men är bonusresa samma som att boka resa med poäng? Funderar på mastercard premium och såg då att man betalar som en sas go men får sas plus om man har det kortet. Eller är bonusresa något annat?

Det är samma sak. Du kan boka högre klasser med SAS och betalar då bara för Go pris. Det är alltså ingen uppgradering det är frågan om.

Notera dock att du måste ha tjänat in ett visst antal poäng senaste 12 månaderna för att få den förmånen.

Är det att man måste ha poäng på kontot eller har gjort av med poäng?

Du ska ha samlat in poängen under 12mån för att komma upp i högre nivå. Sen kan du använda poäng under tiden men dom räknas ändå. Men om du når en högre nivå så måste du såklart ha rätt antal poämg på ditt konto för att boka en resa.

Toppen