Senaste nytt

försvunna poäng?

Jenny N

Medlem
Hej,

Är det fler än jag som upplever fel poängsaldo?
Loggade in kl. 10 och mitt poängsaldo var normalt (+200 k poäng), nu (kl. 11:50) när jag gick in hade jag helt plötsligt bara 14765 poäng!! Saknas inga poäng i aktivitetslistan utan det ser ut som tidigare, utan de är bara borta...

Står i kö till chat, då jag inte har möjlighet att sitta i telefonkö just nu.

Du eller någon i din point sharing grupp har blivit "hackad". Ring kundservice direkt så kan du börja processen med polisanmälan och hela fadderullan.

Hej,

Är det fler än jag som upplever fel poängsaldo?
Loggade in kl. 10 och mitt poängsaldo var normalt (+200 k poäng), nu (kl. 11:50) när jag gick in hade jag helt plötsligt bara 14765 poäng!! Saknas inga poäng i aktivitetslistan utan det ser ut som tidigare, utan de är bara borta...

Står i kö till chat, då jag inte har möjlighet att sitta i telefonkö just nu.

Vi får se vad som händer! Har pratat med SAS och de kunde se att poäng hade använts i Eurobonus shop, så nu har de spärrat kontot för utgående transaktioner. På begäran från SAS kundservice kontaktade jag SAS Eurobonus shop och bad dem stoppa ev. utleveranser, men enligt dem har det inte fått in någon order från mitt Eurobonusnr.
Jag har inte heller fått någon bekräftelse på någon beställning.

Kvinnan på SAS kundservice sa att jag skulle bli kontaktad av någon på Fraudservice. Jag skrev även ett mail dit nu med min förklaring vad som hänt och svaren jag fått från Kundservice och Eurbonus shop.
Jag måste även göra en polisanmälan.

• Gilla
Reactions: Gus
Ja, så skulle det kunna vara. Ska ringa imorgon då det endast har öppet 9-12 på SAS Eurobonus shop.
Be den/dom du ”piont-poolar” med att kolla sina konton, det är kanske ngn av deras konton som blivit hackade? Då måste de också spärra konto, polisanmälan osv.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen