Senaste nytt

Nya SAS Royal First Class - kom med idéer!

All media i IFE-systemet är ägd av Perfect Day Media, så passar det klientelet i övrigt.

Gissningsvis tyvärr inte.

Det vore ju fruktansvärt med kabinpersonal som inte skulle diskriminera eller kränka någon på grund av könstillhörighet, eller att käka mat från en annan kultur på sin longhaulresa. Fläsk är ju dessutom klart hälsofrämjande, så det är viktigt att det serveras.

Yey.

Någon nämnde Kalles kaviar. Äkta Kalix Löjrom på Polarbröd i Business. Kalles på Wasa Husman i minus. . :)

En tråd i min smak. Tänker ofta på detta själv och diskuterar med Lorden. Det mesta på din lista finns även på min. Bang & Olufsen högtalare och TV i loungen samt hörlurar från dem ombord. Volvo S90 Excellence med ljus inredning och valnötspaneler. (Eldriven som du redan nämt). Färg Magic Blue med liten diskret foliering på dörren i vitt: "SAS First Class". Stort utbud av champagne. Glas från Orrefors, skulpturer från Kosta Boda. Arbetshörnor/rum med imacs. Fyra stora säten ombord, en liten bar som även kan nyttjas av businessresenärer samt en dusch.
Istället för någon medioker designpryl från Bang & Olufsen så finns ju faktiskt riktiga skandinaviska high-end tillverkare som gör betydligt bättre grejer. Ska vi sägs exempelvis produkter från danska Gryphon Audio. Där pratar vi bra grejer.

Istället för någon medioker designpryl från Bang & Olufsen så finns ju faktiskt riktiga skandinaviska high-end tillverkare som gör betydligt bättre grejer. Ska vi sägs exempelvis produkter från danska Gryphon Audio. Där pratar vi bra grejer.
Jag gillar B&O. Snygg design och bra ljud. Finns ju nästan alltid något som är bättre. Är ju ofta så att folk tycker olika. "Lamborghini är usla bilar, det ska vara Koenigsegg" o.s.v...

Toppen