Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

Jag har inte sett något.
Endast följt forum och media, att nu sitter parterna ned och förhandlar, och nära en lösning.

Min spekulation är att nästa vecka är vi back on track. Dvs om vi ska ha kvar något SAS.
Aha. Jag trodde att du sett bekräftelse när du skrev att det var up and running nästa vecka. Missförstånd från min sida.
 

Sebastian.k

Medlem
Vi får hoppas på en fortsatt återhämtning för SAS och piloterna. Så att det inte blir som 2016.

Förhoppningsvis är det tillfälligt men det finns fortsatt uppsida om det inte blir någon mer konflikt.
 

Vera

Medlem
Det ska ju bli lite sämre väder till helgen så 95K-kapterna tycker väl att dom lika gärna kan gå till jobbet om dom inte kan putsa på sina 2,5-miljoners båtar eller snickra på nya verandan till huset i Torekov (allt detta noterat på kända SAS-piloters öppna instagramkonton)
De har inget vidare förtroende hos sina arbetskollegor idag vad jag erfarit. Det har gått alldeles för långt fick jag en kommentar idag
 

Fredrik

Medlem
De har inget vidare förtroende hos sina arbetskollegor idag vad jag erfarit. Det har gått alldeles för långt fick jag en kommentar idag

Märkligt,
jag har hört precis tvärtom från andra anställda men jag umgås väl inte med lika många anställda som du?.

Det beror väl på hur nära Frösundavik man sitter antar jag.
 
Toppen