Undra om man kan göra något för dessa personer som jobbar med kundtjänst, mer än att vara trevlig mot dom.
Tommy Palomäki brukade väl skicka något åt dom som uppskattning.Undra om man kan göra något för dessa personer som jobbar med kundtjänst, mer än att vara trevlig mot dom.
...foreslaa SAS at give dem 13% lønforhøjelseUndra om man kan göra något för dessa personer som jobbar med kundtjänst, mer än att vara trevlig mot dom.
@Alf det är alltid med stor respekt jag läser dina inlägg, men detta förstår jag inte helt, menar du ledningen i SAS eller företaget SAS och deras piloter?
Det är väl alltid fackförbundet som strejkar och arbetsgivaren som lockoutar. Att den ena parten väljer att ta till stridsåtgärd kan inte den andra parten lastas för. Huruvida det vid enskild konflikt är rätt eller fel att gå ut i strejk eller inte, det är en annan femma.Jag har ingen uppfattning om vem som orsakat strejken. Det är ju två parter som inte är överens. För mej är det företaget SAS som är leverantör av en tjänst jag beställt i form av en resa. När det då gäller att hjälpa de som är drabbade är det ju företaget som får ta det ansvaret.