Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

M.K

Medlem
Lär bli kaos ja. Jag har iaf mitt bordingkort så satsar på att eventuellt få hjälp i loungen. Jag har inte hört något heller och flighten ska gå oavsett strejk eller ej enligt hemsidan men konstigt nog avlyst i appen. Nog många som i likhet med mig helt enkelt åker ut dit. B.C träff i Amex loungen framåt lunch? :D
 

Vera

Medlem
Lär bli kaos ja. Jag har iaf mitt bordingkort så satsar på att eventuellt få hjälp i loungen. Jag har inte hört något heller och flighten ska gå oavsett strejk eller ej enligt hemsidan men konstigt nog avlyst i appen. Nog många som i likhet med mig helt enkelt åker ut dit. B.C träff i Amex loungen framåt lunch? :D
Nu har man tackat nej till 2,3 proc och ändrade scheman och vill ha 13 procent. Tur för oss som inte ska till arlanda imorgon. Håller tummarna för er som måste iväg.
 

Tur-Ture

Medlem
Vet inte om dom kommer ha öppet på ARN inatt, har åkt därifrån nu. Satt skyltar uppe om att dom skulle stänga 22.15. Det var bara 2-3 kunder där när jag gick förbi strax före 22.
 

M.K

Medlem
De får inte med sig Lufthansa i denna strejk! ;)

Sas Ireland och underentreprenörerna påverkas inte heller så de får nog iväg en hel del folk. Hoppas för egen del att de prioriterar huvudstadstriangeln då vi är många som ska vidare från hubbarna med avgångar som inte påverkas av strejken.

Nej nu är det läggdags några timmar. Återkommer kanske med bilder imorgon bitti från Arlanda.
 
Toppen