Glenn E
Medlem
Nej det är statusen i bokningen.Är det inloggad användares status som avgör huruvida det blir gratis eller inte?
Nej det är statusen i bokningen.Är det inloggad användares status som avgör huruvida det blir gratis eller inte?
Prova att lägga till (uppdatera) ditt SAS EuroBonus nummer på Wideroes webbsida.OK bokningen var för gammal.
Det var en bonusresa för 10000 poäng till Tyskland.
Bokningen gjordes när personen var EBS.
Jag ringde guldsupporten och på bonusresor kan de inte ändra till EBG.
Prova att lägga till (uppdatera) ditt SAS EuroBonus nummer på Wideroes webbsida.
Kan det hända att du kan välja sätet gratis efter uppdatering av FFP nummer.
Kunde förboka sittplats gratis i SAS GO på en kommande bokning. Har mitt TK*G inlagt i bokningen. Sittplatsbokning är normalt bara gratis för EBG/EBD, så är det möjligtvis en glitch i systemet där det tillåter alla *G att boka plats gratis?
Vill ni vara 99,9% säkra så ja.Jag och tjejen skall mötas upp på ARN på fredag för att därifrån flyga sista leget tillsammans. Jag har EBG, hon EBS. Är enda (säkra) alternativet om vi vill sitta bredvid varandra att hon betalar för att boka en plats och att jag tar den bredvid?
Jag och tjejen skall mötas upp på ARN på fredag för att därifrån flyga sista leget tillsammans. Jag har EBG, hon EBS. Är enda (säkra) alternativet om vi vill sitta bredvid varandra att hon betalar för att boka en plats och att jag tar den bredvid?
Har de inte tagit bort denna möjlighet att seata folk som EBG+ om man själv inte är med i bokningen?Till nästa gång så bokar du båda biljetterna. Då kan du som Guld välja även hennes sittplats utan kostnad.
Har de inte tagit bort denna möjlighet att seata folk som EBG+ om man själv inte är med i bokningen?