OK då utgår jag från att du är illgrön.Vad ska jag tänka på, inte missa etc? Vilken lounge är bäst på FRA? Utgå från att jag är helt grön![]()
Okej, kanske inte helt grön..OK då utgår jag från att du är illgrön.Om du inte redan har det klart för dig så tänk på att business inom Europa på en kort flygning är något helt annat än de interkontinentala mat-, dryck- och sovaiplattsängorgierna som en del reseberättelser här mycket förföriskt skildrar.
![]()
will doDin primära uppgift blir att rapportera om affärsklassgardinen är stängd.
Lufthansa och affärsklassgardinen | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Tyvärr inte så mycket tid!Jag tycker Air Canada-loungen är bättre än Lufthansas Businessclass Lounger, men den ligger i non-Schengen området och man måste ha mycket gott om tid på sig.
Låter givetBeställ en GT ombord. Det är nämligen endast spriten som särskiljer dryckesutbudet mellan klasserna på Lufthansa inom Europa. Vin och bubbel är detsamma i bägge klasser.
Inte en endaste sekund var den stängd. Ingen rörelse bakifrån dock.Din primära uppgift blir att rapportera om affärsklassgardinen är stängd.
Lufthansa och affärsklassgardinen | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Blev tyvärr ingen GT på planet, men däremot 2st i Business class-loungen borta vid A24-26 på FRA. Det var väldigt mycket folk där (fick vänta i typ 20 min innan jag fick en fåtölj), och höjdpunkten var en gubbe som hällde M&Ms ner i en plastpåse som han stoppade i sitt bagage. Trevligt med bartender också som blandade kanontrevliga bruksGTs på Bombay Sapphire och Fever tree.Beställ en GT ombord. Det är nämligen endast spriten som särskiljer dryckesutbudet mellan klasserna på Lufthansa inom Europa. Vin och bubbel är detsamma i bägge klasser.
Skynda dig att ändra SA Gold till Star Alliance Gold innan någon påpekar att det minsann inte är varje dag någon nämner South African Airways Voyager Gold på det här forumet....så förstår jag absolut tjusningen med att vara SA Gold...
Skynda dig att ändra SA Gold till Star Alliance Gold innan någon påpekar att det minsann inte är varje dag någon nämner South African Airways Voyager Gold på det här forumet.