Senaste nytt

Ny kampanj med Avis och SAS eurobonus mastercard?

Nu en fråga till er som maxat kampanjer genom åren och har mycket erfarenhet och kunskap.

Denna kampanj skall man hyra 4 dagar.
Jag skulle behöva åka vidare efter 3,5 dagar. Således betalar jag för 4 dagar. Uppfyller jag kravet då?
Tänker att någon av er som hyrt massor vet om de räknat på debiterade dagar eller verklig hyrestid.

Nu en fråga till er som maxat kampanjer genom åren och har mycket erfarenhet och kunskap.

Denna kampanj skall man hyra 4 dagar.
Jag skulle behöva åka vidare efter 3,5 dagar. Således betalar jag för 4 dagar. Uppfyller jag kravet då?
Tänker att någon av er som hyrt massor vet om de räknat på debiterade dagar eller verklig hyrestid.

yes, du är hemma

När jag hyrde av Avis på SFO för några månader sen så var flyget sent och jag hamnade därmed på knappt 3 dygn istället för drygt 3 dygn. Då debiterade Avis bara för 3 dygn - inte 4 som offerten för min bokning visade från början. Så se till att du betalat i förskott om du ska få 4 dygn - inte betalningsoptionen "på plats" som brukar vara något dyrare men därmed flexiblare.

Hyrde bil i Grekland men tjejen i kassan tog inte emot vouchern. Hon tog en kopia på mitt ebg kort..blev tom nekad uppgradering med motiveringen att de inte hade några blir inne men jag blev erbjuden att uppgradera till en merca mot 75 procents rabatt.

Toppen